In welk model cruise control

Niels83

Forumguru
Een vriend van mij wil nu mogelijk ook een faab 2 uit 2008.

1 van zijn harde eisen is cruise controle.
In de optielijst staat het haast nooit er bij.

Ik kom 3 uitvoeringen tegen. Go ambition en elegance zijn dat de 3 uitvoering. Is er een uitvoering waar cc zeker in zit? Of is dat een losse optie geweest?

turboturbo

Forumguru
Bij de Fabia J was CC volgens mij al standaard.... Ik zag het destijds op elke Fabia I die ik bekeek.
Zou me verbazen als dit bij de F2 anders is. Maargoed, je weet maar nooit.

Bij advertenties wordt het bijna altijd wel erbij vermeld of je ziet iig vaak een foto van het stuur met de cc stengel aan de linkerkant.

Bakkertje

Forumguru
Sja, bij gaspedaal.nl kun je ook het vinkje aanzetten voor cruise control om te zoeken naar een auto met cruise control ;)

Maar het is achteraf te monteren, met VCDS en de jusite onderdelen moet het lukken. Mits de auto voorbereid is uiteraard, als ik me niet vergis de TDI's sowieso.

EdZ

Donateur
Als ik bij het eerder genoemde Gaspedaal Cruise Control aan- of uitvink, dan is de verhouding 435 tegen 544. Als de adverteerders volledig zijn geweest zou je zeggen dat 80% voorzien is van CC, maar dat het niet standaard was.

<edit: typo>

H@RM

Senior Member
Even in de prijslijst van 5 maart 2007 gekeken;

Cruiscontrol (niet voor de 1.2 44kw)
Classic €155.-
Ambiente Standaard
Sport Standaard
Enlegance Standaard

Canon-Eye

Forumguru
Voor zover ik weet is het standaard op de F2.
Maar je kunt het op de interieurfoto's wel zien als de richtingwijzerhendel in beeld is, want daar zit de CC-bediening in verwerkt.

Niels83

Forumguru
Voor zover ik weet is het standaard op de F2.
Maar je kunt het op de interieurfoto's wel zien als de richtingwijzerhendel in beeld is, want daar zit de CC-bediening in verwerkt.

Moet daar wel een foto van zijn gemaakt.

Op mp hebben een paar auto's met zijn instructies nog cc. Ca 10%. De vraag is hoeveel mensen al die vinkjes aanvinken..

Maar waarom later inbouwen als je nu een auto koopt en dat een eis is. Als je een 1.4 motor wilt ga je toch ook geen 1.2 kopen om die later om te zetten.

Bovenaan Onderaan