Hallo,
Ik heb een vraag, ik heb een Skoda Fabia 2 Combi Greenline (lease) en wil op het dashboard een telefoonhouder maken. Nu zit er rechts naast de airco unit een plaatje, daar wil ik anders de houder op monteren (ik gebruik mijn telefoon voor navigatie), kan dit plaatje eenvoudig gedemonteerd worden zonder al te veel te beschadigen (plaatje zou niet zo erg zijn)? En indien ja, gewoon schroevendraaier erachter of hoe kan dit?
Heb al e.e.a. proberen te zoeken hier op het forum maar kon zo nog niet wat vinden, ben ook nieuw dus daar kan het ook aan liggen natuurlijk![smile2.gif :) :)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/smile2.gif)
Alvast bedankt voor de reacties!
Mvg,
Stefan
Ik heb een vraag, ik heb een Skoda Fabia 2 Combi Greenline (lease) en wil op het dashboard een telefoonhouder maken. Nu zit er rechts naast de airco unit een plaatje, daar wil ik anders de houder op monteren (ik gebruik mijn telefoon voor navigatie), kan dit plaatje eenvoudig gedemonteerd worden zonder al te veel te beschadigen (plaatje zou niet zo erg zijn)? En indien ja, gewoon schroevendraaier erachter of hoe kan dit?
Heb al e.e.a. proberen te zoeken hier op het forum maar kon zo nog niet wat vinden, ben ook nieuw dus daar kan het ook aan liggen natuurlijk
![smile2.gif :) :)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/smile2.gif)
Alvast bedankt voor de reacties!
Mvg,
Stefan