Inbouw iPod

Wie heeft er ervaring met het inbouwen van een iPod, het kabeltje dan, in het kastje boven op het dashboard van een O2? Volgens de dealer is dit lastig i.v.m. de luchtkanalen die er vlak onder lopen. Volgens mij moet dit kunnen!

Als dit echt niet gaat, welke iPod inbouwtips hebben jullie?

M'n dealer heeft het voor mij gedaan. Zowel m'n Ipod mini als het interface-"stripje" van de icelink liggen in het kastje. Voor de rest is het alleen maar een kabeltje trekken van je radio naar het kastje.
Wellicht helpt dit linkje je verder...

Succes!

Beker

Actief lid
Een tijdje geleden was er bij de skodadealer een aanbieding. Zij hebben toen voor mij een ice-link kabeltje in het bakje "ingebouwd". Ik heb bewust voor die plek gekozen (in plaats van een cradle op het dashboard) omdat de iPod dan van buiten niet te zien is. Het kan dus wel degelijk!

Jan_Hein

Actief lid
Mijn dealer heeft de ipod ingebouwd in de middenarmsteun.

Werkt prima en is onzichtbaar. Je moet wel wat lenig zijn omdat de middenarmsteun iets te ver naar achteren zit....

Bovendien is op de Nexus niet te zien wat er gespeeld wordt, maar ach.....je moet toch wat te zeuren hebben. /forum/images/graemlins/smile.gif

Baarsje

Nieuw lid
Ik heb de iPod adapter (overigens voor een Pioneer radio) weg laten bouwen achter het instrumentenpaneel. Het kabeltje ligt nu in het bakje links van stuur. Bediening etc. gaat via de Pioneer. Succes!

heb weliswaar een superb en geen o2 maar heb er gisteren de icelink met cradle ingebouwd.
werkt perfect en omdat ik de ipod in het zicht heb zitten kan ik lekker door de lijsten scrollen
ben er zeer tevreden mee.
snap alleen niet hoe je met de standaard set de ipod in de midden armsteun krijgt mijn originele kabel is daarvoor te kort.
heb het nl ook in overweging genomen

Bovenaan Onderaan