Goedenavond Nomad,Inleren hoeft niet.
Ze knipperen zeker als je ze aanzet en je krijgt de melding dat de lampen defect zijn zeker ?
Hoogteregeling werkt niet, moet je handmatig doen.
Je dealer moet even een bitje omzetten zodat de auto weet dat er xenon in zit.
Goedenavond Nomad,
Handmatige hoogteregeling werkt niet, kwestie van veranderen via VAG COM?
Denk dat je blij mag zijn met handmatige instelling, daar heb je meer aan als die automatische die OF te hoog staan OF te laag.
gelul???? Het is gewoon een mening die ik ergens over heb!!Wat is dat voor gel*l?
De mijne stonden goed bij de oude O2, en staan goed bij de nieuwe O2.
gelul???? Het is gewoon een mening die ik ergens over heb!!
Lees maar goed, er zijn zat auto's waarbij de originele xenon niet goed is afgesteld!!
Zal per definitie niet altijd verkeerd zijn, maar regelmatig klopt het niet.
Ben ik totaal niet met je eens. De enige xenons die verkeerd afgesteld staan, zijn van die aftermarket xenons, die in de originele lampunit worden geplaatst. Die geven ook vaak zoveel blauw licht af dat je bijna denkt dat een politiezwaailicht er jaloers op wordt. Maar goed het kost dan ook geen drol en ze geven de eigenaar het gevoel dat ie denkt dat ie goed bezig is en dat het er mooi uitziet. De hoeveelheid strooilicht wordt vaak voor het gemak maar even vergeten.
Maar jij hebt daar vast geen last van met je originele xenons ? Toch ?
Wat wil je nu eigenlijk vertellen??
Als je mij denkt te kunnen vertellen hoe ik ergens over moet denken, dan zit je verkeerd.
Als je denkt mij te kunnen vertellen hoe xenon eruit moet zien, dan heb je het verkeerd.
Als je denkt mijn aftermarketxenon af te kunnen kraken, kom dan met goede punten, en niet met een paar voorkomende dingen.
Zoals al eerder, en niet alleen door mij geschreven, originele xenon staat NIET altijd goed afgesteld.
Mijn niet originele xenon, heeft bij niemand voor problemen gezorgd, en wat dat strooilicht betreft, dat hangt heel erg van de koplampbehuizing/ reflector af en is dus niet iets wat voor elke lamp geld.
Heb jij soms originele xenon die niet bevalt en ga je daarom zo overdreven fel in verweer??
Dit is gewoon een forum waarin vragen gesteld en beantwoord kunnen en mogen worden, niet om een ander z'n spullen af te kraken. Daar heb je de site www.kieskeurig.nl of www.vergelijk.nl voor.