inbouw

rico

Nieuw lid
Hallo, hallo,

Ook ik sta te popelen om met mn new Octavia Combi rond te toeren. Helaas moet ik nog tot mei wachten.
Ik zou mn octii dan wel wat willen customizen. Er moet nl. nog een gps, carkit en ev. ipod worden ingebouwd. Hierover
valt al heel wat te lezen op het forum, toch zit ik nog met een aantal vraagjes. Ik hoor graag jullie opmerkingen erover.

GPS: Ik heb reeds een TOMTOM 300 gekocht die ik nu uitvoerig aan het testen ben in mn huidige GolfIV. Ik zou die graag via een brodit houder willen inbouwen. Helaas vind ik geen foto's terug van mensen (die met een new octii rijden) die dit al eerder gedaan hebben. Kunnen jullie eventueel een aantal foto's posten? Ik dacht om de brodit centermount oplossing te nemen. Kan je die brodit houder permanent van stroom voorzien? Hoe zit het met trillingen?

Carkit: Mijn keuze is op de Parrot CK3100 Bluetooth Carkit gevallen. Of raden jullie mij een andere oplossing aan. Ik zou wel graag via bluetooth werken zodat die gsm netjes in mn jas kan blijven.

Ipod: Ik heb de standaard stream radio genomen. Ik kan nu echter geen mp3s meer afspelen. Mss koop ik er een ipod bij, maar die zijn vrij prijzig. Ook die icelink is niet goedkoop.
Is er al iemand in geslaagd om zn ipod in te bouwen in de armsteun in het midden?

alvast bedankt voor jullie commentaar
tot hoors,
rico
 
Ik heb zelf ook de 3100 gehad, een fantastish apparaat.

Er bestaat inmiddels ook een 3200 (met kleurenscherm) dit lijkt me ook een goede optie alleen is hij iets duurder.
 

Erikje

Actief lid
ik heb de 3200: werkt nog niet goed met mijn pda, firmware update nodig. Check www.parrot.biz. Ik vind het geluid over de speaker ook niet echt goed. Ziet er wel allemaal heel cool uit...
 
Mijn ouders hebben een Octavia II met tomtom en brodit houder. Werkt prima. Ze hebben nog een extra mount kit gekocht die prima past op de brodit houder: http://www.tomtom.nl/products/accessory.php?ID=204&Product=72&Category=&Language=5 (wel veel verzendkosten voor een klein stukje plastic)
De tomtom zelf kan voldoende "naar buiten kijken" voor een goede GPS ontvangst. Trillingen heb je niet met een brodit houder.
De brodit houder is van stroom te voorzien eventueel werk voor een inbouwstation/dealer. Als je handig bent kan je het zelf doen. (Pas wel op met de huidige canbus bedrading.)
 
Bovenaan Onderaan