Inbouwen Airco Octavia 2003

PeterO

Nieuw lid
Sinds 2 weken rijd ik in een hele mooie zwarte Octavia 1.6 uit 2003 met slechts 55.000 op de teller. Ik kreeg hem voor een zeer goede prijs dus dat is super. Wel even iets anders na 2,5 jaar in een Twingo te hebben gereden. Het enige "minpunt" is dat deze auto geen airco heeft.

Nu zit ik eraan te denken om deze te laten inbouwen.

Kunnen jullie mij hierin adviseren?

Groeten Peter
Purmerend

Frankie

Actief lid
Sinds 2 weken rijd ik in een hele mooie zwarte Octavia 1.6 uit 2003 met slechts 55.000 op de teller. Ik kreeg hem voor een zeer goede prijs dus dat is super. Wel even iets anders na 2,5 jaar in een Twingo te hebben gereden. Het enige "minpunt" is dat deze auto geen airco heeft.

Nu zit ik eraan te denken om deze te laten inbouwen.

Kunnen jullie mij hierin adviseren?

Groeten Peter
Purmerend

Peter, ten eerste feli met je aankoop !!! Ten tweede denk ik dat iemand die een 2e hands Skoda koopt verstandig met zijn/haar centen omgaat. Ik wil daarmee zeggen dat het eventuele voordeel welk je hebt behaald met deze auto wel eens HEEL snel weg kan raken door achteraf een airco te laten plaatsen. Volgens mij is dit ERG prijzig. Bij een collega van mij zijn ze het eens vergeten te bestellen (lease Focus van ergens uit 2002) en dat heeft achteraf een hele berg duiten gekost.

Ten slotte zit je hier (per abuis?) op het forum voor de Octavia II, een Octavia uit 2003 moet een I zijn. Ik weet zeker dat je bericht in no-time wordt veplaatst :-)

Succes ermee nog.

Desperado

Forumguru
Ik kan me herinneren uit mijn Citroentijd dat we eens zoiets achteraf voor een klant hebben gedaan.
Kosten toen circa 3000 gulden en dat was aardig goedkoop toen.

rocket

Senior Member
autocool in utrecht monteerd airco volgens mij origineel vag, en had ook iemand gevraagd op de TDIclub hoe duur het was en hij zei ongeveer 2000 euro voor een golf IV

Bovenaan Onderaan