Afgelopen dinsdag mijn nieuwe skoda superb comfort businessline mogen ophalen, wat rijd deze auto fantastisch, ik was af gegaan op de verhalen in het forum en heb de auto besteld zonder proefrit. Toch heb ik nog een vraag wellicht kan één van de medeforumers er een antwoord op geven.
De comfort businessline heeft geen portierverlichting, dit wist ik bij bestellen, ik vraag me af of dit in te bouwen is.
Wat mij wel verbaast is dat er achter geen footwell verlichting is, ik zie wel de uitsparingen onder in de stoel maar geen lampje zowel behuizing. Een aansluiting kan ik ook niet zien zitten, misschien dat ik hiervoor bekleding weg moet halen.
Weet iemand van jullie of bovenstaande vragen mogelijk zijn.
De comfort businessline heeft geen portierverlichting, dit wist ik bij bestellen, ik vraag me af of dit in te bouwen is.
Wat mij wel verbaast is dat er achter geen footwell verlichting is, ik zie wel de uitsparingen onder in de stoel maar geen lampje zowel behuizing. Een aansluiting kan ik ook niet zien zitten, misschien dat ik hiervoor bekleding weg moet halen.
Weet iemand van jullie of bovenstaande vragen mogelijk zijn.