inbouwen parkeersensoren op officiele wijze (ook display op scherm)

Goedenacht, Ik ben nieuw hier op het forum want ik heb sinds vandaag een 9 jaar oude Skoda Fabia (van mijn vader overgenomen). Mijn broer heeft ook een Fabia II maar dan het stationcar model en deze is standaard uitgerust met parkeersensoren en de bijbehorende visuele informatie op het infotainment/navigaties-cherm. Ik wil mijn Fabia II op officiele wijze uit laten rusten met deze parkeersensoren en aanpassing van het display hiervoor. Weet iemand een goed adres hievoor in of ten noorden van Amsterdam ?

Hallo Rainesh, het is de standaard Amundsen die bij de auto kwam. Zie onderstaande foto

Bijlagen

• 2024-07-12 12_00_23.jpg
    2024-07-12 12_00_23.jpg
    33,9 KB · Weergaven: 18
Dankjewel Antera, het probleem is Breda is nog verder weg dan Utrecht (waar ik steeds op uitkom). Ik zoek wat dichter bij huis

EdK

Forumguru
Neem eens contact op met deze toko https://autogarageaadsteur.nl/
Zijn oud monteur(s) van de Skoda dealer in Zwaag toen het nog familiebedrijf was.
Dus weten echt waar ze over praten en mee bezig zijn.

En anders gewoon een ruim uur even naar Antera rijden, doet het sneller en netter dan menig ander bedrijf die ook nog hogere uurlonen heeft.
Enne omgeving Breda is ook nog eens leuke omgeving hoor.... mensen zijn er vriendelijk wat we in 020 gebied niet kennen...... :D

ik vroeg me ineens af : een offciele Skoda achterruitrijdcamera met display op de Amundsen (nog chiquer :D) zou dat mogelijk zijn in een Fabia II (Feb 2015) ?

Rallye

Forumguru
Ja hoor, die waren af-fabriek ook te krijgen. Sensoren werken wel beter voor de bepaling van de afstand, overigens.

Rallye

Forumguru
Oeps. Inderdaad. Ik had een III in gedachten. Maar met een Fabia II is aftermarket toch zeker een camera mogelijk, mede afhankelijk van de ingebouwde navigatie?

Bovenaan Onderaan