Inbouwen Parrot mki9200

Cobrakever

Actief lid
Hallo,
Zijn er nog tips met betrekking tot inbouw van bovenstaande Parrot?
As zaterdag wordt deze ingebouwd.
Gaat me ook even om het losse afstandsbediening, deze moet ergens op een handige plek geplakt worden, echter heb deze nog niet gevonden. :-)
Groet,
Rogier

wouter-1303

Senior Member
Hallo Rogier,

Deze set heb ik ook in de O2 geplaatst. Zeer eenvoudig te plaatsen.
Alleen even goed kijken waar je bos met kabels laat.
Het blauwe kastje heb ik boven de radio geplaatst, daar past het precies tussen.
Beeldschermpje heb ik weg gewerkt in de asbak, wel de losse asbak verwijderd. Klepje dicht en het schermpje is niet meer te zien.
Afstandbediening heb ik nog los liggen in de bekerhouder in de middenconsole, heb nog geen goede plek gevonden.

Al met al goed te doen.

PS: mooie O2 en een nog mooiere Kever :thumbsup:

Cobrakever

Actief lid
Mooi, in de asbak, is bij mij een opbergvakje. Had al wel plaatjes gevonden maar daar plakken ze de afstandbediening op de radio geplakt......

Kever en een Kubel (vw181) zo te zien zit jij ook in de kevers 1303???
Kever is een volle Germanstyle. Nog steeds in ontwikkeling. Deze winter weer een grote aanpassing. Off topic sorry

andrehj

Forumguru
Let op dat deze Parrot een line-out heeft en dat die met een verloopkabeltje aan de aux-in van je radio wordt gehangen. Verder moet je dan ergens in het menu van de Parrot instellen dat ie bij het afspelen van MP3's het geluid naar de aux stuurt, en niet z'n eigen interne eindversterker gebruikt, want dan klinkt het nergens naar.
Als je bovenstaande netjes doet, maak je van een simpele radio met aux-in een geheel wat mooi bij de tijd is, doordat je nu van diverse bronnen MP3 kunt afspelen en handsfree kunt bellen met meerdere telefoons.

wouter-1303

Senior Member
Mooi, in de asbak, is bij mij een opbergvakje. Had al wel plaatjes gevonden maar daar plakken ze de afstandbediening op de radio geplakt......

Kever en een Kubel (vw181) zo te zien zit jij ook in de kevers 1303???
Kever is een volle Germanstyle. Nog steeds in ontwikkeling. Deze winter weer een grote aanpassing. Off topic sorry

Wat ik ook wel heb gezien is dat de afstandbediening tussen de bekerhouder en de schakelpook wordt geplakt/gemonteerd.

Even ook off topic, ik heb inderdaad een 1303 waar ik nog de nodig plannen mee heb. Chrome weg, hackmessers, Kamei spoiler, Cibie's, enz, enz...

Cobrakever

Actief lid
Parrot is er ingezet. Was nog een hele klus omdat er erg weinig ruimte is. De afstandbediening zit nu onder de armsteun gemonteerd. Dit zit wel goed, handige plek.

Bovenaan Onderaan