Inbouwen RCD 200 MP3 radio in Skoda Fabia I uit 2006

Orange860

Senior Member
Heb een hele korte vraag:

Ik rijd na een Octavia 1.9 TDI L&K, via een Peugeot 308SW (major disaster) weer in een Skoda Fabia 1.9 TDI Elegance uit 2006.

Er zit een JVC radio in, maar nu viel mijn oog op een RCD 200 MP3 radio (dubbel DIN) die normaal in Polo ed. zit.

Volgens mij past 'ie in mijn dashboard, maar krijg ik hem eventueel aangesloten? En is het mogelijk om de kleur van blauw/rood (VW kleuren) naar Skoda groen te krijgen door het omzetten van LEDs.

Maar belangrijkste, afgezien van de kleur, krijg ik hem eventueel aan de praat?

turboturbo

Forumguru
Bedoel je deze?
rcd200.jpg

Cordoba

Forumguru
Is er in elk geval ook nog met rode verlichting voor Seat:
2006918144227_rcd200.jpg
Aansluiten lijkt me geen probleem, en aan de praat krijgen: eventueel met code die je erbij moet hebben, en anders zijn er wel adressen die 'm voor je in de ECU kunnen aanmelden. (bijv. Vagtechniek)

Ik ben bang dat je de kleur moet accepteren die ie heeft, of de boel behoorlijk ver openhalen (met de vraag of je de audio-verlichting dan nog netjes werkend krijgt)

Overigens ook plaatjes gevonden (voor VW) waar de display blauwe achtergrond verlichting heeft en de knoppen rood verlicht zijn (zoals bij Seat en Audi). Ook een plaatje gevonden van het systeem ingebouwd in een Fabia I, zo te zien 2002 of ouder:
3f6a486a5b6228dfb6e7173ab0cfc21f.jpg

Ronnie

Forumguru
Past er zo in.... Waarom geen MCD DX? Ik rij er al 5 jaar mee rond. Heb je er meteen een Navi bij in zitten. Alleen nog een GPS muis aansluiten.

Bijlagen

• Afbeelding 015.jpg
    Afbeelding 015.jpg
    65,1 KB · Weergaven: 16
Bovenaan Onderaan