Inbouwnavigatie voor Octavia 2006 Elegance

Robino

Nieuw lid
Hi,

Ik ben op zoek naar een inbouwnavigatie voor mijn Octavia met bouwjaar 2006. Kan iemand me vertellen of ik dan mijn parkeersensoren achter ook gewoon kan blijven gebruiken in het nieuwe systeem?

Wie kan me voorzien van een interessant voorstel?

Robin

CDK

Forumguru
als dat systeem canbus ondersteuning heeft wel, als je redelijk goed voor niet heel veel wil, zou ik voor een Zenec gaan....

greetz Corné

Tallguy

Forumguru
Verplaatst naar het Car Audio topic. Je posting geeft nl aan dat je informatie zoekt wat mogelijk is...da's niet helemaal hetzelfde als dat je letterlijk iets 'Te Koop' zoekt :)

Jos Kampen

Nieuw lid
Jullie vragen mij om me voor te stellen, dus dat doe ik netjes. Ik weet niet zoveel over forums, dus ook niet over de regels.

Toevallig zag ik iets over een radio die ik recent gekocht heb bij www.autoradioexpert.nl en dacht zal even laten weten dat ik er tevreden over ben. Wel fijn om te weten voor andere dacht ik zo.

Verder heb ik alleen aangegeven dat ik opzoek was naar meer info over xenon, heb daar geen vraag over gesteld. Dit gaf ik meer als info m.b.t het voorstellen.

Wel wil ik aangeven dat de manier van communiceren erg onprettig is op deze manier. Vriendelijk is anders!

Tallguy

Forumguru
@Jos, als je niet veel weet over forums en over regels, mag ik dan vragen waarom je dan niet eerst de forumregels doorgelezen hebt? Bij het aanmelden/registreren op ons forum word je daar op gewezen. Als je daar echter niets mee doet en dan opmerkingen krijgt op je postings, moet je dat niet op ons afreageren door te zeggen dat we niet vriendelijk zijn of dat we onprettig reageren.
Zie dit als een tip, voor vragen zijn de mods altijd bereikbaar (via de Conversatie optie).

Wil je op deze posting reageren, dan aub dus graag via Conversatie, zodat we dit topic verder hiermee niet 'vervuilen'

Bovenaan Onderaan