lang leven het lampjes controlesysteem..
bij de 02 heb ik "maar" een minidot scherm,maar er is wel een controlelampje wat gaat branden als er is iets mis is met de verlichting van de auto of aanhangwagen.
ik heb hier een 4 maanden oude aanhangwagen staan,waar van ik 200% zeker weet dat verlichting allemaal werkt,
de verlichting is links en rechts apart aangesloten,toch geeft de 02 af en toe aan dat er iets mis is verlichting ondanks dit niet is..
van het moment hij de melding geeft,haal ik de stekker weer uit de auto en plug hem vervolgens weer in en dan is ook de melding weer weg..raar maar waar.
binnenkort (5 weken) gaat deze aanhangwagen toch de deur uit en komt er een verlaagde plateauaanhangwagen in de plaats.
de huidige aanhanger te klein(te kort) voor de quad in te laden,hij pas er net in maar als de quad hier op staat,staat hij te ver naar achter en hierdoor heb ik te weinig kogeldruk op de 02.
omdat ik de aanhangwagen maar 2x heb gebruikt en nog in nieuw staat is lever ik hem weer in bij de verkoper waar ik de plateau heb besteld..
en een plaatje bij het praatje..