Infotainment van alle merken Volkswagengroep

fvdh

Nieuw lid
Heb juist een Skoda Combi gekocht waarvan men het "infotainment" systeem niet aan de praat krijgt. Ik wacht nu al twee maand en nog altijd geen oplossing. Bovendien blijkt het een kwaal te zijn bij alle merken van de Volkswagengroep. Wie heeft zelfde probleem ?

fvdh

Nieuw lid
De connectie om de "infotainment" te activeren lukt niet, er kan geen verbinding gemaakt worden, noch over WIFI, noch over 4G.

hemi24

Forumguru
Heb je wel een USB-dongel of een Simkaart in de wagen..?!?

Of anders je mobiel als hotspot gebruiken.

Tommie-boy

Actief lid
Er zijn een aantal vereisten om eea werkend te krijgen, maar voor we in het wilde weg wat gaan roepen is het wel handig als je vermeld wat het bouwjaar is van je auto en welke infotainment unit je in de auto hebt.

Op het eerste gezicht klinkt mij in de oren als een activatie probleem die dmv een licentie code dan wel FeC geactiveerd moet worden, maar nogmaals meer info is belangrijk als je betere info wilt krijgen.

JeSko

Forumguru
"Waarvan men het infotainment systeem niet aan de praat krijgt"

Wie is men? Merkdealer? Kleine garage? Vrienden? Kabouters zonder uitleesapparatuur? Met zo weinig info gaat niemand je hier kunnen helpen vrees ik. Welk type auto? Welk jaartal? Welke motor? Welk infotainment systeem? Welk exact probleem met je infotainment systeem? Lijkt een probleem met activatie van je systeem, iets waarvoor men moet coderen of activeren via de dealer of een erkende skoda garagist.

Cordoba

Forumguru
Heb juist een Skoda Combi gekocht waarvan men het "infotainment" systeem niet aan de praat krijgt.....

;)Ik heb wel eens gehoord dat dat probleem vooral speelt bij gestolen systemen die in andere auto's geplaatst worden....

Tenzij het een oud systeem betreft, met verouderde BT eenheid, is dit niet bepaald een regelmatig voorkomende klacht.

Bovenaan Onderaan