ingeruild

Na een jaar en een paar dagen heb ik de FABIA weer ingeruild voor een ALFA ROMEO MITO .Er was wat veranderd in mijn woon werk verkeer en dus stond de FABIA maar voor de deur , en aangezien mijn vrouw ook een auto heeft kwam ze op het idee om 2 auto`s weg te doen en er een nieuwe voor terug te kopen .
Dat is dan de Mito geworden .
Ik had geen klachten over de FABIA en zeker ook niet over de dealer die deze had geleverd (VEPREDA) .Het is dus eenALFA ROMEO MITO 1.4 MULTI AIR 105 PK
DISTINCTIVE met een PREMIUM PAKKET in de kleur BIANCOSPINO (wit) geworden
Ik ga hem morgen ophalen .

Blijf toch nog af en toe meekijken op dit geweldige forum , greetz willy

cvegreen

Forumguru
Proficiat met je aankoop .
Waar hebben jullie op gelet voor de aankoop van je nieuwe auto ?
Alleen jammer dat je niet voor skoda gekozen hebt.
Veel succes met je witte italiaan.

Wilde een sportievere auto mijn vrouw heeft deze uitgezocht zij rijd er straks het meest mee.
Ik ben nog wel wezen praten met Hans van vepreda voor een Yeti mijn voorkeur maar ik moest er teveel op toeleggen , kreeg een beter bod van alfa

cvegreen

Forumguru
Hopelijk gaan jullie evenveel plezier hebben met de italiaanse sportieveling dan wat je had met de fabia .

LenK

Forumguru
Mooi spul bij Alfa. Helaas nooit verkooptoppers. Hebben in het verleden met kwaliteitsproblemen toch hun eigen ruiten aardig ingegooid.
Maar ik hoor goede geluiden van Fiat tegenwoordig, dus van Alfa en Lancia verwacht ik dat dan ook wel.
Vormgeving is in ieder geval dik voor elkaar, maar dat is een kwestie van smaak en de "stijve" Duitser rijder zal het niet gauw waarderen.

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Willy, alvast veel plezier met deze mooie nieuwe wagen van jullie. Een Alfa (welk type dan ook) is verschrikkelijk mooi vind ik. Zelf heb ik ook wel een Alfa 159 eens gehad en dat is toch wel anders dan een Skoda. Kofferbak was het enige grote minpunt toen en toen ben ik in een Octavia gerold.

Houd ons maar op de hoogte van de belevenissen, het is niet alleen maar Skoda wat de klok slaat toch ?

Tot ziens op het forum !!!

LenK

Forumguru
Norman heeft zijn Skoda ook ingeruild:
norman%20skoda%20strip.jpg

LenK

Forumguru
Oude kennis want:
Alfa 159 staat bij AW trofee 2009 op plaats 10 in zijn klasse. Octavia op 14.
Peugeot hangt overal nog steeds onderaan dat wel.

Delight

Actief lid
Mooie auto die Mito, maar er was ook wel een sportieve Fabia geweest hoor....hahaha ;)
Ik denk dat de eerste kilometers er al wel op zullen zitten, dus kom maar op met je foto's!

EdK

Forumguru
Alfa's hebben een mooi design, maar de afschrijving is erbarmelijk !!
En weet niet hoe het vandaag de dag is met die Alfa's , maar voorheen hadden ze iets meer servicebeurten nodig dan andere europese merken !!

De MITO heeft een keer per jaar of 30.000 kilometer een beurt nodig ,en de Fabia een keer per jaar of 15000 kilometer . In mijn geval blijft het een keer per jaar .

foto`s komen .

foto´s Mito

Hier wat foto`s

Bijlagen

• mito 001.jpg
    mito 001.jpg
    87,4 KB · Weergaven: 43
  • mito 003.jpg
    mito 003.jpg
    86,5 KB · Weergaven: 33
  • mito 004.jpg
    mito 004.jpg
    88,6 KB · Weergaven: 29
  • mito 002.jpg
    mito 002.jpg
    90,4 KB · Weergaven: 25
  • mito 005.jpg
    mito 005.jpg
    93,1 KB · Weergaven: 36
Dank je !!!

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @Maarten_SFC. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]

Fabia

† In Memoriam
Ik vind de Mito echt een hele mooie Alfa Romeo. En kan me goed voorstellen dat je daarvoor gevallen bent. Ik wens je er heel veel plezier mee.

Kirsten

Senior Member
Ik hou ervan, kleine snelle auto's. Met dat wagentje ga je een hoop plezier beleven, dat weet ik bijna zeker!

Bovenaan Onderaan