Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is er iemand hier die weet hoe je de inklapbare spiegels op een 2016 yeti reset?
Ik kan de spiegels van binnenuit inklappen maar niet meer via de afstandsbediening.
Dat is dus het probleem, er gebeurt niets wanneer ik dat doe. Kan de spiegels alleen nog handmatig van binnenuit bedienen.
Dit probleem is ontstaan nadat ik de batterij heb vervangen van de afstandbediening. Aan de batterij ligt het niet want deze is nieuw en vol.
Vraag: werkt bij alle ramen wel het automatisch sluiten met de knoppen in je deur? Dus met 1 tik het raam volledig openen of sluiten? Ik vermoed van niet. Dit is namelijk 1 prio die bepaald of de spiegels met open en sluiten en comfort open en sluiten mogen sluiten.
Als verder de open en sluiten functie via de AB wel werkt dan blijft de rest ook gewoon werken. De functie zit namelijk in de auto en niet in de sleutel.
Alle ramen gaan open en dicht met 1 tik. Ook alle deuren gaan open en dicht met de afstandbediening, enkel de spiegels klappen niet zelf in wanneer ik de sluiten knop 2 seconden of langer indruk maar dit zou naar mijn weten wel moeten.
Verder kan ik er niks over vinden in de handleiding.
vreemd als het wel zo was. Dit kan niet ineens verdwijnen en zeker niet na het vervangen van de batterij. Werkt comfort openen en sluiten van de ramen wel?
Zou het resetten van de comfortmodule soelaas bieden? Beschrijving even geleend van @PizzaPieter uit een ander topic:
In auto zitten en auto starten.
Raam helemaal naar beneden doen.
Knopje los laten
Raam naar boven doen (tot helemaal dicht).
Knopje los laten.
Doen alsof je raam weer naar boven wilt doen (dus knopje naar boven trekken) en even 5 seconden vasthouden.
Ah ik had m’n spiegels zo eens weer aan de praat gekregen, maar dat was in een jaargetijde dat ik de ramen niet open heb. Dus dan deden die het wrs ook niet.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.