Inmiddels gearriveerd...

Skody

Actief lid
Gisteren even bij de dealer langsgeweest. Wist mij te vertellen dat m'n zwarte Octavia Combi net was binnengekomen. Meegelopen naar buiten en jawel.. nog helemaal in het plastic. Gaat nog een week of anderhalf duren omdat m'n dakrails in dezelfde kleur als de Vegavelgen worden gespoten e.d. Zag er (al zeg ik het zelf) supermooi uit met de 16 inch velgen, Dunlops en het Cruise navigatiesysteem. Zodra ik 'm heb zal ik foto's plaatsen op het forum..

Timothee

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Skody</font><hr />

Gisteren even bij de dealer langsgeweest. Wist mij te vertellen dat m'n zwarte Octavia Combi net was binnengekomen. Meegelopen naar buiten en jawel.. nog helemaal in het plastic. Gaat nog een week of anderhalf duren omdat m'n dakrails in dezelfde kleur als de Vegavelgen worden gespoten e.d. Zag er (al zeg ik het zelf) supermooi uit met de 16 inch velgen, Dunlops en het Cruise navigatiesysteem. Zodra ik 'm heb zal ik foto's plaatsen op het forum..

[/ QUOTE ]

Spannende dagen dus /forum/images/graemlins/smile.gif
Ik heb ook vega velgen besteld, uit het boekje. Zag toevallig vorige week in de buurt een zwarte O2 HB (zelfde als ik heb besteld) rijden mét die vega velgen en heb net als jij de juiste keuze gemaakt. Ik vind die velgen, naast de 17" velgen, de mooiste.

Hopelijk leveren ze vegavelgen altijd met Dunlop banden. Geen idee hoe goed die zijn, maar luidruchtiger dan de Bridgestone Turanza's zullen ze denk ik niet zijn (al bieden die banden wel goede grip vind ik).

ik had vega's op mijn 4x4 met turanza's, maar dat is een jaar geleden, misschien dat dat intussen veranderd is ...

Skody

Actief lid
De Dunlops zaten standaard onder de Vega's gemonteerd. De Vega's worden relatief veel besteld omdat ze mooi strak zijn en geen wielbouten hebben waar het vuil tussen gaat zitten. Was zelf met name ook enthousiast over de 'neus' van de auto. Ziet er indrukwekkend uit met de grill, koplampsproeiers en mistlampen. Zelfs de mensen die Audi rijden en erbij waren, waren zeer enthousiast over de kwaliteit in afwerking en de ruimte...

dburger

Nieuw lid
Hoi Skody,

Ik zie dat jij je dakrails in de kleur van de Vega velgen laat spuiten (een Alu Zilver kleur dus). Nu heb ik ook een Zwarte O2 Combi in bestelling staan inclusief de Vega velgen en mij lijkt die Aly zilver dakrails wel erg mooi staan.

Kun je mij vertellen hoe je dit hebt aangepakt. Gewoon de railings laten demonteren (hoe werkt dit?) en naar de spuiter brengen of zo? En wat is de prijs waaraan ik moet denken? Op www.skoda.at zie ik dat dit voor modeljaar 2007 een meerprijs is van EUR 160, maar het specifiek laten spuiten zal wel iets duurder zijn?

Groeten,

Dave

Bovenaan Onderaan