Innendekorset 2 en 3

Okki

Donateur
Heeft er iemand ervaringen met de Innendekorset 2 en 3 van Milotec (of Superskoda)?

Is de kleur hetzelfde als de sierlijsten in het interieur van een Ambiente
(en de middenconsole van de RS)

Het lijkt mij wel een mooie toevoeging, mits het mooi past en niet te opvallend later toegevoegd is.

Ook het Skoda plaatje voor de stoelbediening (Superskoda, seathandle Octavia badge) lijkt met wel mooi.

LenK

Forumguru
Ik dacht eerst wat staat daar nu, wat voor korset..

Plaksets kunen best mooi zijn. De montage is wel een preciezie werkje.
Mijn ervaring in het verleden was ook dat het niet altijd goed vast blijft zitten. De auto wordt nogal warm van binnen in de zomer en dan kan het fout gaan, met name bij iets gebogen of niet helemaal gladde ondergronden.

Ik heb nog even gekeken op de Milotec site: ze zijn wel erg afwijkend van kleur/glans zo te zien tov de bestaande strips op het dashboard.

Okki

Donateur
Ja, inderdaad, mijn vrouw had het ook al over een korset.

Ik heb ergens op deze site ook foto's gezien van een set die meer glimmend en anders van kleur was. Dit betrof zo'n complete dashboard set (ook voor achterop de armsteun, middenconsole e.d.)

Ach ja, uiteindelijk is het allemaal natuurlijk kosten op het sterfhuis, maar ik vind het leuk om te proberen de auto ietsjes minder standaard te maken, maar dan een beetje subtiel (valt niet mee) en met net wat andere dingen dan de meeste gebruiken.

Wat betreft jou ommezwaai naar Mazda. De vorige 6 vond ik wel mooi (behalve die chromen achterlichten). De nieuwe 6 vindt ik niet zo mooi (kan altijd nog als je de auto in het echt ziet, ik vond de BMW 5 eerst ook niks, maar nu wel heel erg mooi).
Gelukkig maar, anders reden we allemaal in een zwarte Ford. En smaken verschillen nou eenmaal.
Maar toch gefeliciteerd ermee, en bedankt voor de reactie

Desperado

Forumguru
Plaksets kunen best mooi zijn. De montage is wel een preciezie werkje.
Mijn ervaring in het verleden was ook dat het niet altijd goed vast blijft zitten. De auto wordt nogal warm van binnen in de zomer en dan kan het fout gaan, met name bij iets gebogen of niet helemaal gladde ondergronden.

Als je de gebruiksaanwijzing goed leest en opvolgt gaat dit niet op.Er wordt zelfs plakgarantie op gegeven door Milotec.

bat

Lid
Als je de gebruiksaanwijzing goed leest en opvolgt gaat dit niet op.Er wordt zelfs plakgarantie op gegeven door Milotec.
Het zit hem bij folies vaak in het aanbrengen en de voorbereiding daarop. Als de goede folie wordt gebruikt, de ondergrond geschikt is en goed voorbereid wordt (met name ontvetten is erg belangrijk) en het aanbrengen ook op de juiste manier gebeurd, dan kun je er jarenlang plezier van hebben en als dat niet meer het geval is, hoort het ook nog eens netjes verwijderbaar te zijn.

Maar het valt en staat met de montage en dat is waar het doorgaans (en vooral in de aftermarket bij hobbyisten) mis gaat.

Okki

Donateur
NB: het zou gaan om de strips rond de luchtroosters en eventueel de bovenklep, zoals bij deze (Prewoodec)

Deze glimt echter teveel

Bijlagen

• DSC00366.jpg
    DSC00366.jpg
    93,8 KB · Weergaven: 68
Bovenaan Onderaan