Inpakken en Wegwezen met Škoda

Maarten

Forumguru
Die bonnen zijn zo ongeveer de meest 'gewonnen' prijzen op internet!
Reclame! Je moet meestal verplicht een ontbijt of diner bijboeken!

MarcoO2

Forumguru
Ik heb er inmiddels ook één in the pocket. En aangezien ik heel wat mailadressen heb... kun je denk ik heel wat bonnen binnenhalen met deze fijne altijd-prijs-actie!

Falcon

Donateur
Mmmm.. let wel op:

De Vakantie Waardebon is geldig bij een besteding van minimaal € 500,-

jaspernl

Actief lid
Ik heb er inmiddels ook één in the pocket. En aangezien ik heel wat mailadressen heb... kun je denk ik heel wat bonnen binnenhalen met deze fijne altijd-prijs-actie!

succes! En laat even weten na hoeveel pogingen je een andere prijs hebt, ok? :smirk:

En waarlijk ik had ook prijs maar heb hem maar laten lopen want ik ben net terug van wintersport en zit nu met m'n been omhoog. Even niet skoda rijden :407:

Constant

Erelid
Ik heb al geboekt voor een weekje in Wengen en ik heb al een Skoda, ik doe dus niet mee met de wedstrijd. En even afkloppen dat ik heelhuids terugkom.

Ook ik heb de waardebon binnen. Dreverhaven gaat nog even door voor de gratis kaarten van de Vakantiebeurs.

Constant

Erelid
Ik ga mijn ski's waxen en mijn sneeuwkettingen passen, ik heb mijn zelfbetaalde voucher van Club Med binnen :yeah:.

Bovenaan Onderaan