Inruilwaarde citigo artic jan. 2013 48000km.

CITIGO

Senior Member
Kunnen jullie mij een indicatie geven wat de inruilwaarde ongeveer moet zijn van een citigo artic 48.000 km. voorzien van airco lmv een dubbele bodem en een boordcomputer met navigatie. kleur zwart, 5 deurs in uitstekende staat zonder krassen of deuken. Er is mij nu 6000 euro voor geboden op een nieuwe citigo, vind ik persoonlijk erg weinig, graag jullie idee hierover.

Ridley

Forumguru
Denk dat dat toch aardig in de richting komt, is ook wel een beetje afhankelijk van wat je terugkoopt natuurlijk.

Havana

Forumguru
Gaspedaalprijzen vanaf 8-8500 €. Trek daar 1000 vanaf omdat je inruilt (je betaalt voor het gemak).

Ridley

Forumguru
Als je echt gaat handelen dan moet dat wel te halen zijn. Beperk je niet tot 1 dealer, maar speel ze ook tegen elkaar uit als het niet naar je zin is. Persoonlijk kom ik al jaren bij dezelfde dealer en doet hij vaak een offer i can't refuse...

Spierings

Forumguru
Inruilwaarde doet er eigenlijk niet toe. Het gaat om het bedrag onder aan de streep. Dus als je een fikse korting krijgt op de nieuwe auto en minder terug voor je huidige kan het zo maar eens een veel betere deal zijn als meer terug krijgen voor de huidige.
Inderdaad. Niet dood staren op de inruil maar naar het totaal plaatje kijken.

Bovenaan Onderaan