Instapdrempel Skoda Fabia tijdelijk lager

MarcoO2

Forumguru
8b542ed1b0af51397a2a012374cb15a5.jpg

Skoda heeft de instapprijs van de Fabia tijdelijk verlaagd met de introductie van een actiemodel. Het gaat om de Fabia 1.2 Drive.

De Skoda 1.2 Drive kost 8.995 euro. De instap-Fabia heeft de 1,2-liter driecilinder benzinemotor aan boord. Deze is goed voor 60 pk. Schakelen gaat via een handgeschakelde vijfbak. Tot de standaarduitrusting behoren radiovoorbereiding, airbags voor bestuurder en passagier, zij-airbags, bumpers in carrosseriekleur, dagrijverlichting en stuurbekrachtiging. De actie geldt zolang de voorraad strekt en loopt tot 31 december.
Andere actiemodellen zijn de Tour en de Tour Pro. De Fabia Tour krijgt de uitrusting van de Ambition mee, aangevuld met Climatronic, een verstelbare middenarmsteun voorin, Sunset (extra donker getinte ramen achterin), elektrisch bedienbare ramen achter en het Mio Moov navigatiesysteem. Opties die bij elkaar opgeteld volgens Skoda een waarde vertegenwoordigen van 1.295 euro. Tijdelijk is de meerprijs 295 euro. De Fabia Tour is er vanaf 12.780 euro als Hatchback met de 70 pk sterke 1,2-liter benzinemotor. De Fabia Tour Combi is er vanaf 14.170 euro. In totaal is er keuze uit drie benzinemotoren en twee diesels. Ook een zestraps Tiptronic automaat is op beide carrosserievarianten leverbaar, in combinatie met de 1.6 102 pk benzinemotor.
Ook is er de Tour Pro. Naast het Tour-pakket beschikt deze versie bovendien over lichtmetalen wielen en een wit dak. De tijdelijke extra korting bedraagt 1.050 euro, waardoor het totale klantvoordeel 2.991 euro bedraagt. De Fabia Tour Pro is er alleen als Hatchback. Met de 1.4 85 pk en staat voor een prijs van 14.570 euro in de boeken.

bron: autoweek

Wasmachineman

Forumguru
Hele leuke wagen. Snap niet dat hij te weinig verkoopt.
Daar zal deze actie hopelijk wel verandering in brengen.:grin:

cvegreen

Forumguru
Mooie actie ,
mijn oudste zoon (3,5 jaar) komt bij mij zitten en ziet de foto van die rode fabia met wit dak , oh zegt hij een rode fabia met wit deksel . Dat komt zo grappig over uit een kind van zo jong.

cvegreen

Forumguru
mooi is dat hé, die kinderreacties! Wel goed opgevoed trouwens, dat hij weet dat het een Fabia is ;)

Het is net als zijne papa ( ik dus) een auto freak .
Hij kent nu al over de 30 merken , van die merken kent hij van skoda de fabia en de octavia , de rest is nog te moeilijk .
Van citroën kent hij de berlingo, jumpy ( wij rijden daar mee) de C4 en de C6 .
Van VW kent hij de golf en de passat .
Dat is het ongeveer wat hij tot nu toe al kent . Vergeet niet dat mijn zoon nog geen 4 is , dat is gewoonweg uitzonderlijk denk ik . Ik heb hem niet gedwongen of zo , maar van als hij een beetje kon praten wees hij naar de logo's van de auto's en kwam er uit dat kindermondje "wa's da!!!???" west vlaams voor "wat is dat !!!???" Dan maar het merk zeggen dat bij het logo hoort en in een mum van tijd was hij met een merk of 5 weg en zo is dat steeds verder gegroeid tot nu meer als 30 merken en al een aantal types .
Over het leuke aan kids die iets verwoorden heb ik nog een leuke .
Gisteren zaten we bij onze oudste zoon zijn doop meter , er zat in een bokaal een paar goudvisjes in vies water . Die kleine is ook zot van dieren , hij "oh , kijk visjes!" visjes in fruitsap he!" Hij vond dat het vieze water er een beetje uitzag als fruitsap . Daar sta je daar dan he als ouder , maar o zo grappig . Gelukkig kon zijn doop meter ermee lachen. Leuk he kids hebben .

nemo

Senior Member
Dit is ook de wagen die Vepreda aanbiedt als "Fabia Ten", waar ik nog steeds over nadenk!!

(wel in het wit he)

Wasmachineman

Forumguru
Nemo, als je voor een nieuwe auto gaat, tot 31 december hebben ze (alle dealers) leuke acties en dan moet hij het liefst ook nog op kenteken gezet worden de 31e december.
Autoverkopers hebben (bijna) allemaal streepjes achter hun naam nodig voor een (extra) bonus te halen.
Het draait maar om 1 ding en dat is aantallen, scoren ze te weinig dan krijgen ze op hun donder van de importeur.:407:

nemo

Senior Member
Nemo, als je voor een nieuwe auto gaat, tot 31 december hebben ze (alle dealers) leuke acties en dan moet hij het liefst ook nog op kenteken gezet worden de 31e december.
Autoverkopers hebben (bijna) allemaal streepjes achter hun naam nodig voor een (extra) bonus te halen.
Het draait maar om 1 ding en dat is aantallen, scoren ze te weinig dan krijgen ze op hun donder van de importeur.:407:

Dus als ik het goed begrijp moet ik daar op het goede moment gebruik van maken?

(mis trouwens de optie voor een trekhaak)

Wasmachineman

Forumguru
Dus als ik het goed begrijp moet ik daar op het goede moment gebruik van maken?

(mis trouwens de optie voor een trekhaak)

Eind van het jaar is altijd dat ze extra gaan stunten. Vraag nu een offerte aan (misschien al gedaan ?) en ga daar mee terug de laatste week van het jaar. 2 Dealers benaderen is beter dan 1. Uitspelen tegen elkaar, de ene heeft zijn target al gehaald / binnen terwijl de andere dealer nog niet binnen is en scherper zal aanbieden.
Ga niet alleen ook al weet je alles over Skoda !
Neem altijd iemand mee die ook veel weet van Skoda. Is gezelliger maar ook beter want je vergeet altijd wel iets. En een trekhaak kunnen ze altijd mee rommelen qua prijs.....succes Nemo !

cvegreen

Forumguru
heb deze topic op een of andere manier ontlopen blijkbaar . Nemo een nieuwe auto kopen ? Of begrijp ik dat verkeerd. Nemo indien ja , je niet laten doen meis . Oh ja als je toch voor de grootste korting gaat , ga dan met een vrouw , dat is immers geweten dat vrouwen de grootste kortingen kunnen afdwingen. Dus misschien eens afspreken met kirsten en samen er een leuke dag van maken van de ene dealer na de andere en ze tegen elkaar uitspelen . tot je je gewenste wagen hebt tegen een zo laag mogelijke prijs . Veel succes met het onderhandelen en afhandelen .

cvegreen

Forumguru
Uhn CVE .. Nemo is een vrouw ;)

Ja dat weet ik , wat heb ik verkeerd gezegd dan ?
Twee vrouwen krijgen misschien nog extra korting als 1 vrouw . Nee dat ik Kirsten mee geschreven heb komt omdat het blijkbaar beter is om met 2 te zijn als je een auto gaat gaan bestellen dan alleen , en omdat vrouwen meer korting kunnen afdwingen als mannen , dan maar 2 vrouwen he .

Bovenaan Onderaan