Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Net een set instaplijsten besteld voor mijn O2. Ik zat eerst aan volledig zwart te denken maar die met een rvs inzet stuk zijn toch wel mooi. Dus zijn het die geworden.
Het is gelijk mijn eerste ervaring met Superskoda. Ben benieuwd wanneer ze binnenkomen.
Mijn laatste bestelling bij Superskoda was een stel LED achteruit rij lampen.
Deze had ik binnen 3 dagen na bestelling binnen en waren keurig beschermd verpakt in een stevig doosje.
Ook mijn instaplijsten daar 3 jaar geleden besteld en die waren ook super snel binnen en goed verpakt.
Dus geen klagen gehad over Superskoda
Met Superskoda is tegenwoordig niets mis mee, enige tijd geleden was de taal een barrière als er onverhoopt iets mis was gegaan met de order, maar altijd is alles keurig opgelost, meestal was alles binnen 1 week geleverd. Zoals je kan lezen in het topic hieronder zijn de klanten tevreden mensen http://www.skodaforum.nl/forum/i/ervaring-met-superskoda.20426/
heb namelijk een setje van @Desperado overgenomen (ga er vanmiddag om trouwens ) maar daar zit geen mal bij, dus wordt het gissen naar de plaats waar het te plaatsen? Of wijst het zichzelf uit?
Absoluut niet met thinner ontvetten dan nog liever met terpentine en daarna met verdunde ammonia afnemen.
Thinner laat een laagje na en kan zelfs lak aantasten
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.