Instaplijsten

MichielOctavia

Actief lid
Hallo,

Ik ga er vanuit dat er standaard geen instaplijsten op de O2 EBL zitten. Klopt dat?
En met instaplijsten bedoel ik dit:

http://www.shop.skoda.be/images/upload/articles/2875.jpg

Waarom kosten deze lijsten in Nederland 120 euro en in België "slechts" 85 euro? Ik denk dat ik een Belgische dealer (verdeler...) ga benaderen voor de aanschaf van accessoires, het scheelt enorm veel geld.
Iemand goede ervaring met een Belgische dealer vlak over de grens?

Michel

Forumguru
Elke Octavia heeft standaard inderdaad geen instaplijsten. Ik dacht eerst dat het prijsverschil door onze BPM komt, maar instaplijsten zijn een accessoire en geen optie vanaf fabriek, dus dat verklaart het verschil niet.

MichielOctavia

Actief lid
Elke Octavia heeft standaard inderdaad geen instaplijsten. Ik dacht eerst dat het prijsverschil door onze BPM komt, maar instaplijsten zijn een accessoire en geen optie vanaf fabriek, dus dat verklaart het verschil niet.

Volgens mij is er geen BPM op niet af-fabriek accessoires. Dan blijft het verschil dus enorm (127 vs 85 euro). Ik vraag me af wie deze winst in zijn zak steekt......

MichielOctavia

Actief lid
en bij superskoda heb je ze voor 40 eurie en ook nog een keuze

Dank voor de tip. Ik zie op Superskoda een achtdelige set staan:
http://www.superskoda.com/Skoda/OCT...-original-Skoda-Autoas-door-sill-covers-BLACK

Nou wil ik geen zwarte covers maar vraag me opeens af of een achtdelige set noodzakelijk is. Ik ging er vanuit dat de bovenste cover wel stanaard geleverd worden en dat ik alleen de cover voor de onderste dorpel nodig had.

Kan iemand met een O2 even kijken of het bovenste deel er wel op zit? Of kan iemand mij een plezier doen en even een fotootje posten?
Mijn dank zou groot zijn!!

EdK

Forumguru
zou eens kijken op blz 3 op superskoda daar staan er namelijk nog meer, ook van edelstahl

hemi24

Forumguru
de set is achtdelig, standaard zit er niks op de dorpel, dus je krijgt per deur 2 delen...
Is de lage prijs voor B niet de zwarte set?

dimi74

Banned
Heeft iemand de achtdelige al eens besteld en gemonteerd? en Benieuwd naar de pasvorm ervan.

Rallye

Forumguru

De RS heeft wel instaplijsten, maar alleen voor. Dat was mijn laatste punt voor de nieuwe: ook achter instaplijsten. Voor de RS heeft Superskoda zelfs een set met alleen instaplijsten voor de achterportieren.

Bovenaan Onderaan