Instaplijsten

somebodey

Actief lid
Voro of na de levering zou ik eens willen kijken naar de instaplijsten voor mijn RR..

Ik weet nu niet zeker of er standaard al opzitten of niet (iemand dat mij dit kan zeggen? Is Ambition versie)

Normaal zouden dit de aluminiumen lijsten worden.. :cool:

AGTon

Forumguru
Zitten er bij mij weten niet standaard op. Zou iig even kijken bij superskoda, want dat scheelt een pak geld.

somebodey

Actief lid
Zitten er bij mij weten niet standaard op. Zou iig even kijken bij superskoda, want dat scheelt een pak geld.

Mijn vader werkt bij Audi Vorst (BE), dus heb ik zowiezo korting via hem, en zal nergens zo goedkoop uitkomen denk ik (26% op originele verkoopsprijs)

Sk_Hans

Forumguru
Standaard zijn ze niet. In Nederland kosten ze bijna 150 euro. Ik heb er vorige week bij Superskoda besteld voor 75 euro. Al twee dagen later had ik ze in huis.

somebodey

Actief lid
Standaard zijn ze niet. In Nederland kosten ze bijna 150 euro. Ik heb er vorige week bij Superskoda besteld voor 75 euro. Al twee dagen later had ik ze in huis.

Ik denk dat ze hier in Belgie 85 EUR kosten..
Incl de korting kom ik op een 60EUR..
Dus valt best mee denk ik dan zo.. :)

Wild Chocolate

Senior Member
Als ik eerlijk mag zijn, ik heb andere gezien bij Skoda Accessoires dat ik mooier vind.

Mee eens. Dit is ook een goedkoper model (€40), zijn zo te zien ook bijna de helft korter dan die andere die hierboven genoemd werden. Superskoda heeft veel mooiere, maar die zijn ook duurder (€80). Van die duurdere geven ze aan dat ze origineel Skoda zijn. Als TS goedkoop (€30) wil, vind ik persoonlijk de kunststof lijsten geen gekke optie voor dat geld, in mijn optiek mooier dan op bovenstaandee foto. Volgens de site ook origineel Skoda, trouwens. Kans is wel aanwezig die daar snel krassen op komen, lijkt me.

peperskoda

Forumguru
Op mijn vorige Roomster heb ik de originele aluminium instaplijsten gemonteerd. In het begin staat dat erg mooi, maar zodra er wat vervuiling inwerkt(en dat ondanks dat ik een poetser ben) wordt het aluminium deel toch wat lelijk. In de huidige Roomster zullen dus na verloop van tijd de eenvoudige aluminium of kunststof instaplijsten gemonteerd worden.

Captain Hook

Forumguru
Tja, mooi is een kwestie van smaak.
Maar ik moet zeggen, dit zijn RVS (geen alu) uitvoeringen en ze zien er nu (na bijna 2 jaar) nog steeds zo goed uit als in het begin. :xyxthumbs:

niek

Lid
Nou was ik net zelf ook op zoek naar instaplijsten voor mijn Roomster. De plastic versie bij Superskoda is niet lelijk, maar met verzendkosten zijn ze precies 2x zo duur. Die vragen 24 euro verzendkosten.

Bovenaan Onderaan