Instapverlichting bij twee keer aan

cali05

Forumguru
Vrijdag m'n nieuwe O3 gehaald. Bij deze valt mij op dat de instapverlichting niet aangaat wanneer ik de auto ontgrendel met de afstandsbediening. Vergrendel ik vervolgens en ontgrendel ik opnieuw dan gaat de verlichting wel aan. Bij de vorige ging de verlichting aan bij de eerste keer ontgrendelen. Is er een instelling die gewijzigd moet worden of zou dit een klein defect zijn?

Joske

Forumguru
Is bij mij soms ook. Dat leaving home niet aanspringt. Had ik bij O2 soms ook. Is je voorruit proper? Reageert op lichtsensor namelijk :)

AndreM

Forumguru
Ik heb licht, helder licht en zelfs hier kennen wij Mr. Proper licht.............:jaja:
Jullie praten niet he:nono:, behandel je auto nou eens als je vrouw en je zal zien..........er is licht! :angel:
Gewoon elke morgen zeggen, hallo schat hoe is het ermee, lekker geslapen? :)
Probeer maar eens, je zal zien dat het helpt. :thumbsup:

Maar...........:pieker: je kan ook eens kijken of de coming/leaving home functie wel aanstaat, of de tijd verlengen.Mocht het gaan werken, dan kan je het bovenstaande gewoon overslaan. :yeah:

Laatst bewerkt:

Vanenkelen

Forumguru
Had ik bij O2 soms ook.
Heb met mijn O2 FL precies hetzelfde. Af en toe moet ik nog een keer op openen drukken om de verlichting aan te laten gaan. Ik hoef niet eerst weer te vergrendelen, gewoon nog een keer drukken en aan... Geen idee waar het aan ligt, heb het maar geaccepteerd.

Laatst bewerkt:

R.Heikamp

Forumguru
ik zelf heb het met de interieurverlichting in de fabia 1 sedan de ene keer springt die aan bij het ontgrendelen de andere keer weer niet waar het aan ligt joost mag het weten en indd als ik nog een keer de knop indruk is die wel aan

Klaasje

Forumguru
Ik wil mijn interieur verlichting aan op moment dat ik contact uitzet.
Dat gaat niet met Kessy zover ik weet.
bij de O2 was dit op moment dat ik sleutel uit contact haalde.

Bovenaan Onderaan