Instapverlichting en wegklapbare spiegels

Medeforummers,

Ik heb een O2 waarop instapverlichting onder de spiegel zit. Heb de auto nog maar een dag dus gister wat proberen met de foefjes. Mij viel op dat de instapverlichting wel werkte toen ik de spiegels niet ingeklapt had maar dat deze niet werkte toen de spiegels ingeklapt waren. Klopt dit? Lijkt mij een beetje vreemd maar wellicht is er wel een goede reden voor.

Beun12

Forumguru
Werkt bij mij net zo. Vraag me af of de verlichting wel zinvol is wanneer de de spiegels ingeklapt zijn aangezien dat ze dan nog dichter tegen de deur aan schijnen

• Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Bij de O2 gaan ze inderdaad uit wat best wel jammer is. Op de O3 kun je middels VCP of VCDS coderen dat ze aanblijven en daar zie je ondanks dat ze ingeklapt zijn je er nog mooi wat omgevingslicht vandaan haalt.
Helaas op O2 en S2 niet te coderen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Beun12

Forumguru
Er is maar 1 app die een "mogelijke" uitvoering aangeeft en wel de 1.8 TSI Elegance Bns. Moet ik het daar dan maar op houden:pieker:

Joske

Forumguru
Bij de O2 gaan ze inderdaad uit wat best wel jammer is. Op de O3 kun je middels VCP of VCDS coderen dat ze aanblijven en daar zie je ondanks dat ze ingeklapt zijn je er nog mooi wat omgevingslicht vandaan haalt.
Helaas op O2 en S2 niet te coderen.
Erik, bij mij doen ze dat nu ook reeds.. mijn spiegelverlichting gaat ook branden als ze ingeklapt zijn. :)

Bovenaan Onderaan