Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik las in de folder dat ik op mijn bestelde O2 EBL een lichtpakket heb zitten. Daar zit ook "instapverlichting" op. Wat houdt dat eigenlijk in? Zijn dat die lampjes die in de bestuurders en bijrijdersdeur zitten (wit/rood), of zitten ze ergens anders?
Toch vreemd dat bij Vag/Skoda de instapverlichting op de verschillende modellen anders is! bij de o2 word de verlichting zeker via het achterspatbord verlicht!
Net even snel een pic geschoten met m'n telefoon; dit zijn de lampjes onder de spiegel:
Kwam er pas na de zomer achter dat ik ze ook had Ik cind het wel practisch, zeker als je ergens in het stikdonker uitstapt; breek je niet gelijk je nek over een lelijke stoeprand of iets dergelijks. (zeker niet i.c.m. coming/leaving home verlichting)
Ik kom niet uit een ei hoor. Ik weet heus wel wat instapverlichting is, maar het ging mij met name om de details. Bijvoorbeeld van iemand die het zelf op z'n O2 heeft en mij dat kan vertellen.
Dat is dus de instapverlichting. Daarbij zit er een rood/wit lampje aan de binnenkant van je deur. Weet niet of de coming/leaving home ook bij dat pakket zit, of dat dus los komt.
Ja zag het; gefixt dus
En verder nog: voor zover ik ontdekt heb is het volgens mij instelbaar met de coming/leaving home verlichting via de maxidot (coming home verlichting op 30 seconden = uitstapverlichting ook op 30 seconden)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.