Instapverlichting

De Stip

Forumguru
Ik las in de folder dat ik op mijn bestelde O2 EBL een lichtpakket heb zitten. Daar zit ook "instapverlichting" op. Wat houdt dat eigenlijk in? Zijn dat die lampjes die in de bestuurders en bijrijdersdeur zitten (wit/rood), of zitten ze ergens anders?

De Stip

Forumguru
Goh, dan ben ik benieuwd hoe dat eruit ziet. Heb jij plaatjes? Via Google kan ik er namelijk niets over vinden.

Zijn dat dan de witte knipperlichten onderaan de spiegel die dan constant gaan branden? hoe kan je dat dan instellen?

De Stip

Forumguru
Sorry, maar dat gaat over een Yeti. Ik heb een O2 en daar zitten andere spiegels op. Toch bedankt voor de attente reactie.

EdK

Forumguru
Waar gaat het nu om ?
Om die verlichting of om de spiegels ?
Als het om de spiegels gaat dan kijk je ff op skoda site onder octavia !

Toch vreemd dat bij Vag/Skoda de instapverlichting op de verschillende modellen anders is! bij de o2 word de verlichting zeker via het achterspatbord verlicht!

Spaced

Senior Member
Net even snel een pic geschoten met m'n telefoon; dit zijn de lampjes onder de spiegel:

web.jpg

Kwam er pas na de zomer achter dat ik ze ook had :tongue: Ik cind het wel practisch, zeker als je ergens in het stikdonker uitstapt; breek je niet gelijk je nek over een lelijke stoeprand of iets dergelijks. (zeker niet i.c.m. coming/leaving home verlichting)

De Stip

Forumguru
Ik kom niet uit een ei hoor. Ik weet heus wel wat instapverlichting is, maar het ging mij met name om de details. Bijvoorbeeld van iemand die het zelf op z'n O2 heeft en mij dat kan vertellen.

De Stip

Forumguru
Dank je Spaced, alleen zie ik je foto niet op het forum, maar een vierkant wit plaatje met een kruisje erin.

Spaced

Senior Member
Dat is dus de instapverlichting. Daarbij zit er een rood/wit lampje aan de binnenkant van je deur. Weet niet of de coming/leaving home ook bij dat pakket zit, of dat dus los komt.

Ja zag het; gefixt dus :)

En verder nog: voor zover ik ontdekt heb is het volgens mij instelbaar met de coming/leaving home verlichting via de maxidot (coming home verlichting op 30 seconden = uitstapverlichting ook op 30 seconden)

Bovenaan Onderaan