Instructieboekje Fabia 1 (2006)

Orange860

Senior Member
Ik ben op zoek naar een instructieboekje voor een Fabia I uit 2006.

Meen dat er ergens een digitale kopie rondslingert op deze site, maar zoek mij suf.

Wie helpt mij even op weg?

Orange860

Senior Member
Heb hem inmiddels op internet gevonden...

Maar helaas staat er niet in wat ik zoek.

Links naast het stuur van mijn Fabia uit december 2006 zit een opbergvakje. In dat vakje zit een schuifje met de tekst 'ON'. Iemand enig idee waar dat voor dient?

Rallye

Forumguru
De koeling van het vakje? Volgens mij zit er ook zoiets in het vak onder mijn middenarmsteun.

Ik heb een vermoeden dat dat de koeling van het vakje betreft....heb ik ook maar dan in mijn dashboard kastje rechts en onder mij armsteun. Als ik ON kies wordt het vak via de airco gekoeld....misschien is het dat ook bij jou?

Ronnie

Forumguru
Bij ingeschakelde airco en met het schuifje op "on" komt er ijskoude lucht uit het gaatje...... (zit ook in het dashboardkastje......)

Orange860

Senior Member
Ik steek straks mijn vinger er eens even in...

Dank voor de tip. Ideale plek dus om Mars, Snickers, Nuts en een Twix in op te bergen...

Cordoba

Forumguru
Volgens mij staat het wel in het boekje, ik dacht dat ik er zo ook achter gekomen ben. Schuifje uittrekken is koelen (als de airco is ingeschakeld) en schuifje indrukken is 'gewoon opbergvakje'.

Voor het gewone dashboardkastje werkt dat met een draaiknop en staat er als symbool een ijskristal bij. Overigens (papieren) instructieboekje, ligt niet onder de opklapbare bodem van het dashboardkastje? Daar heb ik die van mij ook gevonden, nadat een PDF had gevonden van de engelstalige versie, en daar las dat de bodem van het dashboardkastje omhoog kon klappen.

Joske

Forumguru
Ik steek straks mijn vinger er eens even in...

Dank voor de tip. Ideale plek dus om Mars, Snickers, Nuts en een Twix in op te bergen...

Dat krijg je niet allemaal in dat 1ne vakje hoor, is ontworpen voor een blik in koel te houden. Je snoepgoed maar in handschoenkastje dan :grin:...

Orange860

Senior Member
Ik heb dus mijn vinger in het gaat gestopt en daarna naar de eerste hulp gereden om hem af te laten zetten. IJskoud!

Bovenaan Onderaan