instructieboekje

ik zoek al een tijdje een instructieboekje van mijn fabia uit 2001,
wie heeft er voor mij 1?
tegen vergoeding,

Cordoba

Forumguru
Heb je ook onder de klep in het dashboardkastje gekeken? Soms ook te vinden op autosloperij, of marktplaats, en soms ook te downloaden vanaf internet (alleen niet altijd de Nederlandse versie, of het juiste bouwjaar, maar is altijd beter dan geen boekje)

Cordoba

Forumguru
@Michel: instructieboekje is voor de Fabia I facelift versie (2004-2007), maar veel zaken zullen hetzelfde zijn, of er sterk op lijken.

Michel

Forumguru
Klopt, een handleiding voor de Fabia I van voor de facelift lijkt helaas niet voorhanden te zijn. Ik heb beide gehad (pre-facelift Fabia I en facelift Fabia I), maar hier bestaan nauwelijks verschillen tussen, dus 95% van deze handleiding zou moeten voldoen. Wat ik zo kan bedenken qua verschil is het wisselen van de lampjes in de mistlampen voor, want bij de facelift zijn ze rond, terwijl ze daarvoor rechthoekig waren.

Cordoba

Forumguru
Ondergrill is ook anders, dus ik weet niet of bevestiging van sleepoog ook anders moet (verwijderen roostertje dat er voor zit). Achterlichten zijn ook anders, maar ik weet niet of dat alleen optisch is, of dat verwisselen van lampjes ook net iets anders is. Verder is er geloof ik verschil in gordelverklikkers, en mogelijke storingen door niet goed vergrendelde rugleuning van de achterbank.

In elk geval geen bijzonder grote verschillen.

Bovenaan Onderaan