instructieboekje

heeft iemand enig idee hoe ik aan het instructieboekje (manual, handleiding of whatever) van onderstaand model kom?

die zat er helaas niet bij toen we de auto kochten

van belang is ook de uitleg van 'climatronic' enz.

kun je zoiets op het internet vinden, als pdf doc?
hoewel onwaarschijnlijk, boekje is toch vrij dik

Mark

Banned
Via een dealer van Skoda moeten die nog na te bestellen zijn mits een kleine vergoeding.

Thorne

Nieuw lid
Ik heb het boekje ook nabesteld bij de dealer, gewoon even bellen en dan bestellen ze het voor je.

bedankt voor jullie tips inz. nabestellen, probleem is alleen dat ik in Polen woon, waar ik de ex-lease wagen tweedehands heb gekocht, dus niet van een dealer. ik zou dus hier een dealer kunnen bellen voor een boekje, maar die hebben ze natuurlijk alleen in het Pools.. en daar begrijp ik zelfs na 6 jaar hier gewoond te hebben nog niet veel van

maar ik kan wellicht een willekeurige dealer in NL bellen voor een boekje, had ik niet aan gedacht.. desnoods een dealer in Duitsland of ander land welke taal ik beter begrijp
smile.gif

purk

Senior Member
ze kunnen hem ook in het nederlands voor je bestellen, bij mij op het werk hebben ze zeven engelstalige besteld voor een (je raad het al) engels bedrijf. voor zeven auto's met rechts stuur die we besteld hadden, maar die kwamen gewoon met nederlandstalige boekjes, vandaar.

OK hartelijk dank voor de tips.. ik heb inmddels een Skoda dealer in Breda (Rotel Auto's) gebeld en die gaan (als het goed is) een NL instructieboekje bestellen. Dat zou zo'n 15 euro gaan kosten, en dat heb ik er graag voor over. Ik laat nog wel even weten zodra het is aangekomen
smile.gif

uiteindelijk maar direct de importeur gebeld, want Rotel in Breda (de dealer die ik hierover had gebeld) is dat boekje al zo'n 3 weken aan het 'bestellen'

dus naar Leusden gebeld, eigenlijk kon het niet (het bekende antwoord: u moet hiervoor contact opnemen met uw dealer) maar toen ik uitlegde dat dat een beetje moeilijk was omdat ik de wagen in Polen had gekocht (en ik nog niet veel van het Pools begrijp) wilden ze wel even kijken..

in het Nederlands hadden ze niet meer?! maar nog wel 1 Engels instructieboekje en dat wilden ze bij wijze van uitzondering wel opsturen. het boekje is inmiddels aangekomen en probleem hierbij opgelost
rockon.gif

Bovenaan Onderaan