Grotere intercooler heeft met een standaard uitrusting (incl Chippen) weinig zin. Het wordt pas echt interessant als je een grotere turbo gaat plaatsen dan heeft een grotere intercooler wel zin.
Maar houd je budget in de gaten.
Ook ik ben aan het kijken voor wat meer pk's maar moet van onderaf beginnen
Chippen altijd oke maar dan als je dan nog niet tevreden ben.
Zou ik deze volgorde aanhouden mits je niet in een keer zo'n €4000 wilt uitgeven.
1 Uitlaat aanpassen (miltek of een andere 2,5" of hoger oplossing)
Hoeft niet meteen een andere downpipe maar wel EGR,Roetfilter en KAT aanpassen
2 Inlaat traject aanpassen (Cold air intake of een andere oplossing)
3 Grotere Intercooler (Audi S3 ,Skoda RS of een APR custom)
4 Downpipe
5 Grotere Remmen (Audi S3,RS of R32)
6 Grotere turbo Hybride of LOBA K04 en nieuwe mapping.
Hoe dan ook een grotere intercooler geeft op dit moment geen significante verbetering t.o.v. je huidige situatie