Interieur in kleur Style Grey met Onyx/zilver dashboard

Heeft iemand ook het Onyx/zilver interieur lay-out gekozen ?
Ik vind het door de lichte kleurstelling het interieur iets ruimtelijker overkomen maar
als nadeel vind ik de uitstraling iets plastic achtig.

Iemand ook voor deze kleur gekozen. Wat zijn de voor en nadelen. Zijn zwarte strepen
eenvoudig te verwijderen, wat verdient voorkeur ?

Hetzer

Forumguru
Ik had destijds deze combi in mijn Roomster dat was toen een demo-auto , ik kon er dus zelf niet voor kiezen, opzich is het het onyx/zilver best mooi,inderdaad wat jij al aangeeft erg ruimtelijk, maar ik raakte er vlug op uitgekeken daarom heeft het onyx/onyx bj mij de voorkeur, dit heb ik dan ok icm sportstoelen in mijn huidige fabia

fr83

Nieuw lid
ik had ook eerste het grijze gekozen op men nieuwe O2 maar heb dan toch in laatste instantie gewijzigd naar de zwarte uitvoering (met steeds een klein zilver accent). Voornamelijk om de hierboven aangehaalde reden, nl dat je er snel op uitgekeken bent. Mijn nieuwe auto is binnen maar ik moet nog wachten op de papieren, dus ik heb hem nog niet gezien.

EdK

Forumguru
Ik heb deze combinatie nog steeds, en ben er gelukkig nog steeds niet op uitgekeken.
Kwa schoonmaken valt het allemaal reuze mee en het ziet er dan ook nog allemaal netjes uit !
Voordeel van de combinatie vind ik nog steeds dat het een licht effect geeft in de wagen waardoor het nog ruimer lijkt !
In een volgende keuze van wagen zal ik dan ook wel weer voor deze kleur combinatie gaan !

heb ook zilver/zwart combinatie vindt het een zeer mooie combinatie en ben er ook nog steeds niet op uitgekeken.

op dit ogenblik staat de auto bij de garage om er een lederen interieur in te zetten, pics 'll follow soon

Bovenaan Onderaan