Interieur sierstrips

Okki

Donateur
Ik zit er zelf aan te denken de interieur sierstrips in het zilver (Ambiente) die volgens mijn wel krasgevoelig zijn (in ieder geval niet zo glad als bij de Elegance) in de carrosseriekleur van de auto te laten spuiten. Ik weet alleen niet hoe ze vast zitten. Als nou alle deurpanelen en het hele dashboard eruit moet is het ook zo wat. Het moet natuurlijk wel budgetvriendelijk zijn.

Iemand ervaring met de krasgevoeligheid van de Ambiente sierstrips?

Trol

Lid
Ik heb er geen last van. Waarom zouden die van de elegance beter tegen krassen kunnen? IS dat ook die alu/zilver kleur daar? of iets anders? Als dat hetzelfde is denk ik nu wel dat die even sterk/krasgevoelig gaan zijn.

Ik heb m'n O2 nog niet zo heel lang, maar ik zal je op de hoogte houden.

Als je de vraag op deze manier stelt ga je enkel klagers krijgen. Laat me daarom maar beginnen met te zeggen dat ik na 21000 km (gezin met jonge kinderen) nog geen krasje heb. Ik vind de strips trouwens veel mooier dan bij de Elegance. Dat was één van de redenen om een Ambiente met meer opties te bestellen.

ad5000

Actief lid
Hoi Okki,

Als ze er makkelijk uit te halen zijn wil ik ze wel met je ruilen met de strips uit mijn business edition!

We krijgen kort na elkaar de auto, dus beschadigen doen ze in de tussentijd toch niet
471.gif

henk_de_bruin

Actief lid
nou dat er gemakkelijk eruit laat dat maar uit je hoofd.
de strips in de deuren zitten aan de achterkant versmolten met de boven en onderkant van de deurpanelen.
als je die los wil halen zal je ze los moeten zagen of smelten en met nieuwe weer aan elkaar moeten doen.
dat is mijn conclusie
ik heb de voorportieren al een paar keer los gehad voor nieuwe boxen en heb toen even gekeken hoe de binnenkant in elkaar steekt.

gr henk de bruin

Okki

Donateur
Ok, hartelijk dank weer iedereen voor deze input.
Ik moet zeggen, ik wilde (net als knalselder) ook het liefst een Ambiente, mede ook door die strips (van de Elegance zijn ze wat donker)

Bij één van mijn vele bezoeken aan de dealer merkte ik op dat de A(mbiente)-strips wat 'ruwer' waren dan de E(legance) strips. En aangezien ik zuinig ben en ook een enorme twijfelaar dacht ik dat de E-strips wellicht wat minder krasgevoelig zijn. Ook leek het mij mooier te staan bij de Sportstoelbekleding.

Omdat omruilen natuurlijk altijd lastig is (tenzij je Ad5000 heet natuurlijk, bedankt Ad
xyxthumbs.gif
) dacht ik eraan ze te laten spuiten in de kleur van de carrosserie. Zie je weer steeds meer tegenwoordig, vroeger was het 'normaal' dat er binnen de auto veel meegespoten (ofwel onbeklede) delen zaten.

Maar om een lang verhaal............ik laat het wel zo!

ad5000

Actief lid
Natuurlijk een verstandig besluit van een (hoe kan het ook anders) verstandige Skoda rijder (graag gedaan overigens Okki
xyxthumbs.gif
).

Nog ff wachten he, 't blijft voorlopig bij (weg)dromen
473.gif

Bovenaan Onderaan