Interieur Verlichting

Rem82sch

Senior Member
Ik wil in de kofferbak de huidige verlichting vervangen voor andere lampjes.
En ik wil ook een ledstaaf plaatsen.
Kan ik die aansluiten op de huidige verlichting, van de kofferbak.
Zonder problemen?

Groetjes Remko

Dax

Lid
Ikzelf wil ook led erin met de tijd: een setje in de kofferbakruimte in ieder geval ja =]
http://www.superskoda.com/Skoda/FABIA/Fabia-I-MEGA-powered-LED-dome-light-for-your-trunk

Volgens mij moet dat voor de Octavia RS er ook wel bijzitten : er dan nog eens een ledstaaf bij hmm zou wel denken dat dat kan: tenzij je 30 meter led buis bedoelt ^^
In de RS ook zo een 12v stopkontakt achterin toch trouwens?

Ohja: alhier een forumpost van wat bekenden hier betr. LED verlichting do's and dont's enz.
http://www.skodaforum.eu/topic/312-led-verlichting/

ertromp

Forumguru
Ik heb zelf in de 2 houders van de kofferbakverlichting LED's geplaatst.
Dat geeft al enorm veel licht ten opzichte van de standaard lampjes.
Zit niet op de can bus dus geen meldingen.

EdK

Forumguru
Ik heb zelf die van superskoda in kofferbak zitten bij me Yeti en dit geeft een zee van licht.
En is plug and play en altijd werkend
En met een lichtstaaf zou ik je niet kunnen zeggen of dit gaat werken en of je resultaat naar wens is uiteindelijk

lawewing

Forumguru
Ik heb voor mijn OII ook het setje van Superskoda gekocht (incl. armatuur). Werkt echt top! Ik had eerst een los setje lampen van Hypercolor.de gekocht, maar die pasten niet (goed).

EdK

Forumguru
Wat ik alleen moest doen was het gat iets uitvijlen daar die net iets te krap was voor het superskoda armatuur, maar dit was nog geen minuut werk

Rem82sch

Senior Member
Iedereen alvast bedankt voor de info.
Het maakt het allemaal wat makkelijker voor het gene wat ik wil doen,
als het niet aan de CAN is gekoppeld.

EdK

Forumguru
volgens mij bent u nu verschillende gaten door elkander aan het halen.........:lezen:

• Leuk
Waarderingen: CDK

gbbosma

Forumguru
Beste forum leden,

Heb gister mijn nummerplaat verlichting vervangen door led-lampen. Dit
geeft een mooi chique licht wat een hele mooie uitstraling geeft.
Heb op dit forum diverse links gezien voor led-lampen maar deze vragen
toch wel behoorlijke prijzen. Mijn lamp kan je vinden op deze site: http://www.miniinthebox.com/nl/36mm-5050-smd-led-5500k-wit-licht-lamp-voor-auto_p302042.html.
Heb hier al diverse bestellingen gedaan en mijn ervaringen zijn
dan ook héél goed. Je besteld en hebt het binnen 15 dagen in huis en dat
zonder verzendkosten. LET WEL OP dat je met een bestelling onder de
22€ blijft, dit ivm btw en douane kosten. Zelf bestel ik altijd onder de 22€
en nog nooit extra kosten gehad. Heb nu weer een bestelling gedaan voor
mijn interieur/kofferbak en deur en spiegel verlichting en dat voor maar 15€.
Hiervoor heb ik dan 10 led-lampjes.
Mochten jullie geïnteresseerd zijn dan kan je hier diverse auto led lampen vinden in diverse
prijs klassen en aansluitingen. Nieuwsgierig geworden zie dan gauw op deze site:
http://www.miniinthebox.com/nl/auto-led-lampen_c3103
Mocht je toch denken van zou het wel goed komen als ik hier bestel, bestel
dan eens 2 lampjes dan kan je je nooit bekopen toch, maar heb zelf nooit een misse bestelling gehad.
Hoop dat jullie hier wat mee kunnen. En dat de Skoda's hier maar mooier
door mogen worden.

Groet, Gerard

robmcroy

Nieuw lid
Hello, heb enkele dagen terug de led set van superskoda in de kofferbak van mijn octavia 2 combi gestoken. Het resultaat is ongelooflijk. Bestellen, betalen en verzending zonder enig probleem. Twee dagen na bestelling netjes thuis afgeleverd door DHL samen in degelijke verpakking met een beschermingsstrook voor de achterbumper. Montage = fluitje van een cent, het gaat zelfs als je twee linkse handen hebt. Ik heb het bewezen. Beslist een aanrader en niet langer te blijven sukkelen met de kaarsverlichting van voorheen. Ik begrijp skoda niet dat ze dit niet zelf voorzien in zulk een prachtwagen.

groetjes, robmcroy uit Balen, België.

Blackokkie2

Forumguru
Hmm, bestelling gedaan bij superskoda maar ging fout met het betalen. Nou zal wel mail krijgen dat de order nog niet betaald is en hoe dat alsnog te doen. Ik moest naar paypal registreren maar ging per ongeluk naar inloggen. Maar dan kun je niet meer terug naar je order om betaalwijze te veranderen. Tenminste mij lukte het niet, ik ben ook zoooo handig he.

CDK

Forumguru
Hmm, bestelling gedaan bij superskoda maar ging fout met het betalen. Nou zal wel mail krijgen dat de order nog niet betaald is en hoe dat alsnog te doen. Ik moest naar paypal registreren maar ging per ongeluk naar inloggen. Maar dan kun je niet meer terug naar je order om betaalwijze te veranderen. Tenminste mij lukte het niet, ik ben ook zoooo handig he.
Nee mail krijg je niet, gewoon nog een keer bestellen en dan wel betalen :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2

Blackokkie2

Forumguru
Mail terug gehad, order is gecancelled. Dus nu opnieuw proberen.

Heeft iemand hier het juiste IBAN rekeningnr. van superskoda? Het IBAN nr. in hun mail is fout zegt mijn bank.

CDK

Forumguru
Mail terug gehad, order is gecancelled. Dus nu opnieuw proberen.

Heeft iemand hier het juiste IBAN rekeningnr. van superskoda? Het IBAN nr. in hun mail is fout zegt mijn bank.
Met creditcard via paypal betalen is sneller, handiger én je spulletjes zijn ook direct verzekerd.... Maar dat was niet je vraag, bankgegevens kan ik je niet aan helpen helaas

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk 2

EdK

Forumguru
ff google op iban kom je een omrekentabel tegen
voer je normale nummer in en krijg je het iban nr

Blackokkie2

Forumguru
Thanks guys, ik had natuurlijk weer iets fout gedaan met kopieren en plakken. Zat een spatie tussen die er niet hoorde, het kan soms zo simpel zijn he.

turboturbo

Forumguru
PayPal is minsten zo gemakkelijk (zodra je het door hebt; en ik gok dat dat bij jou nog eventjes kan duren :D (no pun)

Bovenaan Onderaan