Inge
Lid
Vanmiddag de stoute schoenen aangetrokken (rug liet het toe) en wat autowas vlekken van deurrubbers verwijderd. Daarna meteen maar alle kunstof delen aangepakt met Black Wow Pre-WOW Cleaner. Dat gaf al een wereld van verschil de zwart/ grijze kleur van het kunststof dashboard, zijpanelen + deur- en raamrubbers gingen meteen mooi zwart opkleuren. Toen de Black WOW exterior trim restorer (ook voor het interieur bruikbaar) gebruikt en het werd nog mooier. Alles ging mooi matglanzen en m.n. het dashboard werd veel "levendiger" waarschijnlijk omdat het zo een groot vlak is. Morgen wil ik alles nog even nalopen met een microvezel doek om de WOW die niet in het kunststof is getrokken te verwijderen.
Toen voor de gein de deurklinken nog even gedaan - wat een verschil als ik dat vergelijk met de spiegels. Volgende week komt de hele buitenkant aan de beurt van foamen, wassen t/m autowas toe en dan doe ik ook meteen de spiegels, gril ermee. Ik heb nu geen foto's gemaakt maar zal dat de volgende keer wel doen en ze plaatsen zodat het verschil tussen voor en na WOW goed zichtbaar is.
Toen voor de gein de deurklinken nog even gedaan - wat een verschil als ik dat vergelijk met de spiegels. Volgende week komt de hele buitenkant aan de beurt van foamen, wassen t/m autowas toe en dan doe ik ook meteen de spiegels, gril ermee. Ik heb nu geen foto's gemaakt maar zal dat de volgende keer wel doen en ze plaatsen zodat het verschil tussen voor en na WOW goed zichtbaar is.