Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou het mogelijk zijn om bij een uitvoering met houtinleg ( zowel dashbord en deurpanelen ) dit alles te vervangen door sierstrips uit geborsteld aluminium kleur .
Het is inderdaad mogelijk. Ik heb bij mijn nieuwe Octavia precies het tegenovergestelde gedaan.
Er zijn wel een paar dingen waar je op moet letten. Zorg dat je garage de juiste onderdelen besteld. Bij mij hebben ze eerst drie keer het verkeerde besteld. De sierstrips in de deuren kunnen (althans bij een Octavia) niet zomaar vervangen worden. Die zitten niet op het paneel vastgeklikt maar er doorheen. Dan moet je het hele deurpaneel vervangen en dat is héél duur.
Voor zo ver ik weet is er voor de Superb geen interieur trim met geborsteld aluminium.
Wat er wel leverbaar is, is kunststof zwart, kunststof houtlook.
En wat ik er zelf in heb "decor mirage" kunststof metaallook, zie foto.
En kan dit nu gewoon vervangen worden? Of bestaan er setjes om erover te monteren..? Want ik heb ook een superb gekocht met die verschrikkelijke houtinleg :-/ en ik vind er weinig over hoe het te veranderen.....
zoals @Joske al prachtig heeft aangegeven inclusief de links, is wrappen de goedkoopste oplossing en dat ziet er bovendien, als je het door een vakman laat doen, super mooi uit!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.