Even een inleiding...Rij wat rond in mijn Octavia 2.0 FSI en vindt het op een gegeven moment wat koud optrekken aan de rechterkant van mijn lichaam..wat zou dat zijn? Luchtfilter aan rechts aan rijderskant blaast gewoon warme lucht...maar uit luchtfilters midden op dashboard komt niks uit...is dat normaal denk ik?
Anyway besluit te stoppen om eens aan de bijrijderskant te kijken. Ik voel daar linksonderin een duidelijke koude luchtstroom de auto inblazen..hmm vreemd...zit een vrij los schotje voor..dus dat wat aan de kant..en voor ik het weet valt dit ding (foto) naar beneden..
Nu heb ik enkele vragen:
1 Wat is dit voor ding?, een interieur filter?
2. Verklaart dit mede de koude luchtstroom links onderin aan de bijrijderskant?
3. Is het bij normaal functioneren van de airflow normaal dat er geen lucht uit de 2 roosters boven op
het dashboard komt?
Anyway besluit te stoppen om eens aan de bijrijderskant te kijken. Ik voel daar linksonderin een duidelijke koude luchtstroom de auto inblazen..hmm vreemd...zit een vrij los schotje voor..dus dat wat aan de kant..en voor ik het weet valt dit ding (foto) naar beneden..
Nu heb ik enkele vragen:
1 Wat is dit voor ding?, een interieur filter?
2. Verklaart dit mede de koude luchtstroom links onderin aan de bijrijderskant?
3. Is het bij normaal functioneren van de airflow normaal dat er geen lucht uit de 2 roosters boven op
het dashboard komt?