Interieurmaten O2 tov O2 Facelift

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, dus vergeef me als ik mijn vraag verkeerd post.

Ik krijg 2e week januari mijn nieuwe O2 Greenline Businessline. Nu wil ik op zoek naar een hondenrek voor de bagageruimte. Aangezien ik niet persé een nieuw rek wil, wil ik ook mijn kansen zetten op de bekende verkoopsites.

Mijn vraag is nu: Past een bagagerek van de O2 ook in het faceliftmodel dat ik krijg?

Ik weet dat ik ook een universeel (volledig verstelbaar) rek kan nemen, maar die worden vaak tegen de hemel aan geklemd en dat vind ik zonde van de hemelbekleding. Ben dan wel een leaserijder, maar ook autoliefhebber.

Groeten,
Mischa

MarcoO2

Forumguru
Ik kan je geen antwoord geven op je vraag, maar wil je even welkom heten! Autoliefhebbers zijn altijd welkom! En veel plezier met je Greenline!

MK74

Lid
Ik heb zelf een pre facelift O2 combi gehad, en heb nu een nieuwe O2 combi (na FL), en de binnenmaten zijn niet anders. Ik kan uit jouw oproep alleen niet halen of het om een hatchback of een combi gaat. Bij de hatchback zou er mogelijk wel een verschil kunnen zijn, dat weet ik niet

Edwin

Lid
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, dus vergeef me als ik mijn vraag verkeerd post.

Ik krijg 2e week januari mijn nieuwe O2 Greenline Businessline. Nu wil ik op zoek naar een hondenrek voor de bagageruimte. Aangezien ik niet persé een nieuw rek wil, wil ik ook mijn kansen zetten op de bekende verkoopsites.

Mijn vraag is nu: Past een bagagerek van de O2 ook in het faceliftmodel dat ik krijg?

Ik weet dat ik ook een universeel (volledig verstelbaar) rek kan nemen, maar die worden vaak tegen de hemel aan geklemd en dat vind ik zonde van de hemelbekleding. Ben dan wel een leaserijder, maar ook autoliefhebber.

Groeten,
Mischa

Als je een combi hebt besteld, is het antwoord ja (ik heb namelijk zelf het rek van mijne vorige O2 overgezet in de O2 facelift combi).

@MK74 en Edwin:
Bedankt, dat is de info waar ik naar op zoek ben. Ik had eerst de hatchback willen bestellen, maar daar is dit jaar april verandering in gekomen toen Max in ons gezin gekomen is. Voordat ik vragen krijg: Max is een Rottweiler met (als hij zijn broertjes en vader achterna gaat) een uiteindelijke schofthoogte van ca 65cm en een gewicht van ca 55kg. :xyxthumbs::xyxthumbs::xyxthumbs:

Ik heb nu dus een combi besteld.

@MarcoO2:
Bedankt voor het welkom

Groeten,
Mischa

Als je een combi hebt besteld, is het antwoord ja (ik heb namelijk zelf het rek van mijne vorige O2 overgezet in de O2 facelift combi).

Hoe zit het met een O1? Kan een rek uit een Octavia Combi 1 ook zonder meer in een O2 FL gemonteerd worden?

Wordt zo´n rek overigens vast verschroefd of is dit nog eenvoudig uitneembaar als je eens wat groters moet vervoeren?

Groeten,
Mischa

Bovenaan Onderaan