machlo
Forumguru
Hoi,
Rijd inmiddels een poosje rond met halve liter koelvloeistofverlies op ongeveer 1200km. Lees hier af en toe laatste tijd meerdere mensen ook met verlies van koelvloeistof, zonder bijbehorende signalen whats so ever......
Nu vroeg ik mij af, indien ik een inwendig koelvloeistof verlies heb in de motor, is dat dan ook een mogelijke koppakking die lekt naar interne kanalen? Of kan het ook "erger" wezen, interne slijtage, etc. Mijn toe Alice garage had het over lagers, e.d.
Voordat ik er een smak geld tegenaan moet/ga gooien, zou het mooi wezen als ik te weten kom of het de moeite waard is, of dat het me bakken met geld gaat kosten wat het wellicht niet waard is.
Rijd inmiddels een poosje rond met halve liter koelvloeistofverlies op ongeveer 1200km. Lees hier af en toe laatste tijd meerdere mensen ook met verlies van koelvloeistof, zonder bijbehorende signalen whats so ever......
Nu vroeg ik mij af, indien ik een inwendig koelvloeistof verlies heb in de motor, is dat dan ook een mogelijke koppakking die lekt naar interne kanalen? Of kan het ook "erger" wezen, interne slijtage, etc. Mijn toe Alice garage had het over lagers, e.d.
Voordat ik er een smak geld tegenaan moet/ga gooien, zou het mooi wezen als ik te weten kom of het de moeite waard is, of dat het me bakken met geld gaat kosten wat het wellicht niet waard is.