introduce myself!

Hallo mensen,
Dit is mijn eerste keer op het jullier forum.
nou, ik ben Tom 26 jaar en ben momenteel eigenaar van een Vw polo 1.9 sdi, model 2002 comfortline..
Maar aan mijn plaatje wordt in tsjechië hard gewerkt!
Een Skoda Octavia 1.6 mpi Ambiente, incl een comfort plus pakket:Nexus navigatie,cruise control,jumbo box en parking sensoren + een Tour de France pakket: 17 inch pegasus velgen,sportchassis,leder afweking. in optie heb ik gekozen voor: Xenon koplampe+sproeiers,6cd lader,multifunctioneel stuur,regendetectie+ coming home functie,trekhaak, zonnescherm+brilhouder, electrische ramen v+a,bluetooth carkit,rs line opzetstuk en natuurlijk climatronic airco!
Het duurt me nu al te lang! leveringsdatum begin mei 2006.

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Tomoctavia</font><hr />
....ben momenteel eigenaar van een Vw polo 1.9 sdi....

[/ QUOTE ] Wat erg voor je /forum/images/graemlins/grin.gif

Welkom bij de club. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Octaviarijder

Actief lid
Passen al die extra's wel in de auto, of moet er een gedeelte in de kofferbak mee? Hoe dan ook, alvast gefeliciteerd met de Skoda.

jeeeemig de peeeemig

inderdaad erg veel extra's zeg, maar met een kofferruimte van 560 liter passen al die extra's er best in... daar kan iedere concurrent van de Octavia daar een puntje aan zuigen!! Daarom zijn die Audi A4-tjes altijd zo kaal uitgerust, past allemaal niet in de kofferbak /forum/images/graemlins/winkie.gif Heeft dus niets te maken met dat een A4 zo duur is...

Hallo,
Ik heb voor de ambiente gekozen omdat het in belgie toch bijna 1700 euro scheelde voor alleen de zij-airbags en andere binnen lijst,bekleding extra!
Toch een weloverwogen keus geweest!
Gr. Tom

Bovenaan Onderaan