Ipad houder voor de sportstoelen?

agool

Nieuw lid
Hallo, wij zijn bezig met het aanschaffen van een Octavia 1.4tsi combi.
Dit zal waarschijnlijk een demo worden en daar zitten sportstoelen in, helaas kunnen daar niet de normale ipad houders gemonteerd worden. Zijn hier al mensen die daar een oplossing voor gevonden hebben?

Dinsdag gaan we een proefrit maken en dan hakken we de knoop door.
Graag hoor ik ook jullie mening over deze motor, wij rijden ongeveer tussen de 30.000 -35.000 km

Gr. Agool

Thorgal

Forumguru
Had het deze week met de dealer er nog over dat deze motor juist krachtiger lijkt dan de 1.8 die ik hiervoor had. Dat kon hij volledig beamen.
Het is een goede motor en zeker in combinatie met het gewicht van de wagen heel prettig rijden.
Ik rij alleen minder km's dus over die getallen kan ik niets zeggen.

agool

Nieuw lid
Oke bedankt.
Op dit moment rijden we (hebben) we een Audi A4 2.0 TDI van 2007 alleen daar is vorige week de oliepomp en turbo van kapot gegaan, kosten €3700,-. We waren al aan het kijken voor een Skoda en hadden al een inruilprijs voor de Audi. Nu gaat de Audi waarschijnlijk naar een handelaar, is de goedkoopste oplossing.

Fean

Forumguru
Had het deze week met de dealer er nog over dat deze motor juist krachtiger lijkt dan de 1.8 die ik hiervoor had. Dat kon hij volledig beamen.
Het is een goede motor en zeker in combinatie met het gewicht van de wagen heel prettig rijden.
Ik rij alleen minder km's dus over die getallen kan ik niets zeggen.

Daar kunnen we van mening over verschillen. De 1.4 is imponerend voor zo een blokje en valt niet tegen, maar de 1.4 voelt of lijkt beslist niet krachtiger dan de 1.8.

De 1.8 is veel gretiger met name als je over de 3500rpm gaat, daar wordt de 1.4 flauwig en vlakt af waarbij de 1.8 juist zijn spierballen laat zien, dat verschil is erg groot.

RoelF

Forumguru
Ik kan toch gewoon meekomen met de Superb combi van een vriend. Hij heeft de 1.8tsi. In tegenstelling tot de nieuwe 1.8 van de O3 heeft hij geen 180pk, maar 160pk. Omdat ik ong. 250kg lichter ben, speelt het bijna gelijk.
Ben wel trots op mijn 1.4tje :)

Ik heb trouwens geen iPad houder, of sportstoelen :D

Rudeboy

Nieuw lid
Klokje van mijn golf variant 1.4tsi dsg7 staat bijna op 170000 na 3jr. Turbo is een euvel en 2x vernieuwd. De bak zit er nog steeds onder, zei het dat hij een paar keer gereset is naar fabrieksstand. Wel een super auto om ook veel km te rijden. Motor is echt pittig, ligt uiteraard ook aan je rijstijl. Nu toch naar diesel ivm verhoging van km's.

Bovenaan Onderaan