iPhone 4S houder in O2

De Stip

Forumguru
Hoi forumleden,

Wie weet de mooiste en meest praktische oplossing, om de iPhone 4S te monteren op je dash van de Octavia 2? Dus geen lomp ding met zuignappen en trillende verlengstukken van buigzaam materiaal. Het mag een passieve houder zijn, oftewel, hij hoeft alleen maar de iPhone vast te houden en niet op te laden en zo, zodat je er zicht op hebt en hem kan bedienen voor bijvoorbeeld de flitsapp en zo.

De Stip

Forumguru
Ziet er netjes uit. Heb je wellicht ook een foto zoals hij in jouw auto zit? We hebben beiden (bijna) dezelfde zag ik. Tja, die van jou is een mooie RS natuurlijk :)

De Stip

Forumguru
Bedankt SileX, prima service en goed voor m'n beeldvorming. Ik twijfel nu tussen jouw oplossing, of zo'n Tetrax magneet op de luchtroosters. Heb nog ff om erover na te denken en kijk volgende week ook even op de beurs in Essen.

Fijn weekend!

En erg mooi zo'n RS interieur hoor!

SileX

Senior Member
Thx :)

Tetrax vind ik persoonijk niets omdat er ook iets op de phone moet zitten.

De brodit oplossing kan je gewoon de phone in sliden met case !
Inmiddels een iPhone 5 met case, en past prima ! (hence het witte verleng kabeltje van 30 naar 8 pins)

De Stip

Forumguru
Klopt, maar je hebt tegenwoordig ook een Tetrax oplossing met bijbehorende X-case voor de iPhone 4S. Ik ga ze beiden bekijken en mogelijk testen. Bij de PDA shop mag je bestellingen uitproberen en retourneren zonder moeilijke voorwaarden en zo.

turboturbo

Forumguru
Weliswaar geen Octavia, maar wel een Brodit ProClip voorbeeld:
Wat je niet ziet op deze foto is de eigenlijke iPhone Brodit houder (passief) die schroef je met een schroef op die knobbel. Ik vind het voordeel van deze positie dat je je telefoon goed kunt bereiken en goed in het zicht zit. (ik gebruik m'n iPhone om te navigeren)

IMG_0999.jpg

De Stip

Forumguru
Ik heb sinds gisteren de Tetrax met bijbehorende iPhone case en heb er al even mee gereden. Tot nu toe bevalt hij prima en doet precies wat ik wil. Ik zal er zsm een foto van maken en posten, plus m'n ervaringen uiteraard.

Laterzzzz

Havana

Forumguru
Is er een Brodit houder die geschikt is voor iPhone 4, 4s én 5? En dan het liefst ook nog met of zonder hoesje.

Wild Chocolate

Senior Member
Thx :)

Tetrax vind ik persoonijk niets omdat er ook iets op de phone moet zitten.

De brodit oplossing kan je gewoon de phone in sliden met case !
Inmiddels een iPhone 5 met case, en past prima ! (hence het witte verleng kabeltje van 30 naar 8 pins)

Pics or it didn't happen!

Cyrus

Actief lid
@Kensei: beetje vriendelijker mag wel, toch? ;)

@Havana: de iPhone 4 en 4S zijn qua afmetingen en connectoren gelijk. Die kunnen beide in dezelfde houder. De iPhone 5 heeft een afwijkende maatvoering, daar is een andere houder voor nodig.

Het Tetrax-systeem ziet er mooi uit; dat is heel handig als je verschillende telefoons in één auto gebruikt.

Bovenaan Onderaan