IPhone 6 met iOS 10.1.1 bluetooth verbinding Columbus ruk!

Barrokok

Actief lid
Hallo forumleden,

Sinds de upgrade naar iOS 10.x.x heb ik problemen met mijn verbinding tussen de iPhone en het Columbus systeem.

Ik kan het niet helemaal duiden, maar het overkomt mij regelmatig dat na een telefoongesprek, het Columbus systeem heel lang blijft "hangen" voor er is opgehangen en ik de radio weer hoor. Daarnaast komt het heel vaak voor dat na een telefoongesprek, de Bluetooth verbinding tussen de telefoon het Columbus systeem komt te vervallen. Deze wordt weliswaar vanzelf weer hersteld, maar dat duurt enkele minuten, erg frustrerend als je veel moet bellen in de auto.

Is dit voor iemand herkenbaar, en nog beter, zijn er tips en/of oplossingen?

Hoor het graag!

Smeeuwis

Donateur
Hier een iPhone 7 met 10.1.1 op een Columbus en geen problemen ondervonden. Misschien de suggestie van @Disaster-Master even uitvoeren, kijken of dat helpt.

Wat betreft updates voor de Columbus, de halfjaarlijkse kaartenupdate doet niets aan de telefoon, op dezelfde pagina vind je ook een update voor Bluetooth. Huidige versie is 3.73.0. Misschien die opnieuw installeren?

Succes!

Barrokok

Actief lid
Wat was er nu uiteindelijk echt ruk ??? die appel ??? :deuk::deuk::pardon:

Ach, ik ben er blij mee, en als ik Google mag geloven is ook Android niet zonder problemen. Verre van zelfs...

Maar zullen we die discussie hier niet voeren. Voor je het weet moeten we straks ook nog in een Audi gaan rijden ;)

Bovenaan Onderaan