IPhone icm met Amundsen+ en achteraf ingebouwde bluetooth module en maxidot

Reiner

Nieuw lid
Hoi,

Vandaag mijn nieuwe Superb opgehaald. Helemaal top. Kleine uitdaging waar de dealer ook niet uit kwam. Contacten op mijn IPhone staan geselecteerd op voornaam, achternaam. In mijn auto toont hij echter precies andersom. Moet toch mogelijk zijn dit gelijk te zetten met mijn telefoon? In de settings van de auto kan ik er niets over vinden. Bij de dealer dacht men dat dit een instelling in de telefoon moet zijn. Dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Tijdje zitten zoeken, maar kan het echt niet vinden. Iemand met hetzelfde probleem die inmiddels de oplossing gevonden heeft?
Ik hoor het graag.

Bakkertje

Forumguru
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Bij een originele is het sorteren op voornaam heel makkelijk, gewoon via de maxi-dot, telefoon, instellingen, telefoonboek, sortering.
Of het zo bij een achteraf ingebouwde ook zo werkt weet ik niet, weet je wat voor een module ingebouwd is?

zou gewoon moeten gaan via maxi-dot volgens de handleiding:
Settings (Instellingen)
In het menu Settings (Instellingen) kunnen de volgende menupunten worden ge-
selecteerd:
■ Phone book (Telefoonboek)
■ Update (Bijwerken)
1 )
■ List (Sorteren)
■ Surname (Achternaam)
■ First name (Voornaam)
■ Ring tone (Beltoon)

Heb hetzelfde 'probleem' met de iPhone 4, ga het ook proberen via deze instellingen. Als het gelukt is laat ik het even weten. Ook Amundsen+ met bleutooth...

Bakkertje

Forumguru
Ik zal maar niet zeggen dat ik met Android nergens last van heb :D
Wordt de lijst met namen wel gesynchroniseerd? Als dat zo is kun je de sortering ook gewoon aanpassen zoals ik eerder al geschreven heb. Als hij de namen niet synchroniseert zou je even de telefoon weg kunnen gooien in de maxi-dot en vervolgens opnieuw toevoegen, je moet dan een vraag krijgen op je telefoon of er toegang gegeven moet worden tot het adresboek. Dat moet je uiteraard bevestigen..

Maar nogmaals, hebben we het wel over dezelfde bluetooth module? De topic-starter gaf aan dat het een achteraf ingebouwde module is...

Reiner

Nieuw lid
Ik heb het even opgezocht. Het betreft een Kufatec Basic+. Hetgeen hierboven geschetst wordt als zijnde simpel via instellingen - phonebook - update en dan selecteren is bij mij niet mogelijk lijkt het. Ik kan het alleen niet geloven. Dat zou wel erg ouderwets zijn.
ps. mijn hele telefoonboek is wel aanwezig uiteraard.

Bakkertje

Forumguru
Even gegoogled en het volgende gevonden:

Sequence Firstname, Lastname
1. Pair up your Bluetooth phone with the hands free as usual.
2. The phonebook needs to be loaded completely.
3. Enter the following code into your mobile: *582#5000 or 258225000
4. After entering the code please press DIAL on the mobile (Fig. 32)
5. Hang up after 2-3 seconds. The call will be answered with “The number does not exist” but the
activation has been completed.
Fig. 32
NOTE: The phone should stay connected for at least 10 minutes after the code is entered (this time
depends on how many entries are stored in the phone).
Either the new phonebook will show up automatically OR the new phonebook will show up after next
pairing. (This depends on which radio system is installed).

Gevonden op: http://www.fiscon-mobile.eu/support/img/fiscon_audi_en.pdf

Zo kun je zoeken :bye:

Reiner

Nieuw lid
Cool! De eerste keer gebeurde er niets. Ik heb daarna het andere nummer geprobeerd, en was met een paar minuten gefixed.
Muchos bedankt.

Bovenaan Onderaan