IPhone speelt geen video af?

Als ik muziek wil afspelen via bluetooth of USB vanaf mijn iPhone is dat geen probleem. Maar als ik een youtube filmpje afspeel, krijg ik geen geluid over de boxen.
Is dit op één of andere manier geblokkeerd of lukt dit bij andere wel.

Gaat om iPhone 5 met een Columbus systeem.

Rhobe

Lid
Volgens mij komt dat door een vrij matige ondersteuning van iphones. Bij mij werkt het de ene keer wel, de andere keer weer niet.
De verbinding weg gooien en opnieuw tot stand brengen wil nog wel eens werken.

Brains75

Actief lid
Ik had zelfde probleem. Nadat ik alle (eigen) muziek van iphone had gegooid werkt youtube naar behoren qua geluid via columbus.

Altos

Banned
Probeer eens te kijken in de airplay opties als je vanuit het ontrendelscherm van onder naar boven veegt. Rechtsonder is er een vakje met airplay opties...daar kan je instellen waarop je de audio wil afspelen

Ridley

Forumguru
Ik had laatst hetzelfde met mijn 4S! De oplossing was uiteindelijk verfrissend simpel...

Allereerst alles geprobeerd, zelfs terug naar fabrieksinstellingen. Nog niet opgelost!! Grrr na wat googlen: mijn oortjes aangesloten (zaten nog nieuw in doosje ;) ) en geluid was hoorbaar over de oortjes. Daarna oortjes verwijderd en tada!!!! Geluid! Er kan namelijk wat vuil inkomen waardoor de iPhone denkt dat er oortjes in zitten.

Hopelijk ben je hiermee geholpen.

Altos

Banned
Overigens is je topictitel wat misleidend, je iPhone speelt namelijk wel video af, je hoort alleen het geluid niet over de speakers...

Bovenaan Onderaan