Irritante trilling

jvdb

Actief lid
Autootje nu 1700km op teller en trek nu al eens vlotter door alsook de sportmodus wordt gebruikt.
Nu merk ik echter bij hogere toeren (+/- 4000tpm) een irritant geluid.
Ook bij het remmen is dit soms hoorbaar. Lijkt alsof er iets los zit. Het komt, wanneer je aan het rijden bent, van rechts voor, passagierszijde.

Heb geluidsfragment gemaakt.
In eerst fragment hoor je het op 5sec en 16. En bij tweede, dit is bij het remmen, ver op het einde.
Garage maar weer eens binnen gaan. Veronderstel dat dit niet zomaar zal verdwijnen.

Iemand idee hoe ik deze geluidsbestanden kan toevoegen? Is via iphone :s.

rtwee

Senior Member
wellicht in je portier... dan is het bekend probleem en moet je deurpaneel vervangen worden. Was bij mij en collega het geval. Bij beiden vervangen. Overigens keert het nu net deze weken bij beiden ook weer terug. Inmiddels wel meer dan 50.000 op de teller

Joske

Forumguru
Ik heb het ook, mijn vermoeden is de bekleding van de Astijl. Due hangt met velcro vast, daaronder zit een airbag. Die bekleding heb ik opnieuw bevestigd en het geluid was (even) weg.

jvdb

Actief lid
Haha, idd om den binnen te bewerken ;).

Net nog eens getest.
Eerst niet aanwezig en daarna terug, om onnozel van te worden :fool:
Wel passagiers deur open gedaan gehad en terug toe...

Zou niet weten hoe er aan te beginnen.

Cordoba

Forumguru
Er zijn het laatste jaar zoveel O3's verkocht, dat ze het personeel van de FSO-fabrieken hebben overgenomen.;) (je weet wel van de FSO Polonez)

AndreM

Forumguru
Ja ja ook de Octavia's maken bijgeluiden. :koffie:

Tip van de dag: zet je radio wat harder, dan hoor je de bijgeluiden ook niet! :maakmegek:

Bovenaan Onderaan