is het mogelijk voorstoelen te ruilen, kopen voor Octavia vRS bj 2021 ??

GMM

Lid
Hallo allemaal, ik ben nieuw (heb me eerst vorige week ff netjes voorgesteld) en heb een vraag. Sinds vorige week ben ik de gelukkige eigenaar van een vRS Octavia uit 2021. Feitelijk heb ik de auto - heel bewust - erbij gekocht voor de fun. Naast onze elektrische auto. Geen spijt van tot dusverre. Wel kwam ik er later achter dat deze type's ook geleverd zijn met elektrisch verstelbare voorstoelen. Voor de duidelijkheid ik heb de vaste sportstoelen. Is het mogelijk deze te ruilen of is het mogelijk de stoel bij de dealer te laten vervangen voor een electrisch exemplaar. Zo ja, wat zou dat ongeveer kosten?

Dat zal een duur geintje worden dan.. je zal de hele stoel met rails moeten wisselen.. wellicht is een stoel bij een autosloperij voordeliger, mits er geen airbags zijn geploft in de stoel.. en dan zit je nog met het laten programmeren, want er zit ook een koppeling met de 5F unit.. en uiteraard ook de benodigde kabelboom.. denk dat dat zómaar 2000 euro kan kosten bij de dealer.. maar: waarom bel je je dealer niet voor een prijsopgave.. die weet het beter dan wij hier héh ?

voorstellen doe je in de meet & greet en niet op je gebruikers pagina..

GMM

Lid
Gedaan! Ik zie dat jij een gechipte vRS rijdt, is dat een aanrader? Ik zat te denken aan VAG Tech uit Eindhoven maar gezien het feit dat de auto nu ook al snel is, twijfel ik een beetje.

JeSko

Forumguru
@GMM

Jazeker, zelfs met stage 1 word het een heel andere auto, en de ea888 gen3/4 blokken kunnen het makkelijk hebben. Stock zijn het aardig sportieve auto's, met chiptuning worden het beesten, en al helemaal in hernemingen.

GMM

Lid
Dat zal een duur geintje worden dan.. je zal de hele stoel met rails moeten wisselen.. wellicht is een stoel bij een autosloperij voordeliger, mits er geen airbags zijn geploft in de stoel.. en dan zit je nog met het laten programmeren, want er zit ook een koppeling met de 5F unit.. en uiteraard ook de benodigde kabelboom.. denk dat dat zómaar 2000 euro kan kosten bij de dealer.. maar: waarom bel je je dealer niet voor een prijsopgave.........
Ik snap dat de dealer mij dat kan vertellen maar ik dacht dat er onder de gebruikers van dit forum vast wel iemand met een soortgelijke ervaring zou zitten. Na mijn ritje deze week ga ik ze maar eens bellen.

Bovenaan Onderaan