Is / Komt er een nieuwe Roomster???

jaspernl

Actief lid
Ik reed vandaag langs een Skoda-dealer (in Geldrop), en zag posters op de ruiten hangen van de nieuwe Superb, de nieuwe Fabia Combi én de nieuwe Roomster.

Nieuwe Roomster?!?!? Ik heb even gezocht, maar ik kan er nergens iets over terugvinden? Weet iemand hier meer van? Ik kan me toch niet voorstellen dat een dealer al 2 jaar die poster op de ruit heeft hangen. Toch?

jaspernl

Actief lid
Ben net even bij mijn dealer geweest om ff gelukkig nieuwjaar te wensen enzo.
Meteen even gevraagd hoe het zit met die "nieuwe roomster".
Volgens hem is daar geen sprake van, en hangt die sticker gewoon al jaren op de ruit...

MarcoO2

Forumguru
Blijkbaar heeft'ie niet zoveel te melden... of boeit het hem niet dat hij hiermee enorm de indruk wekt om achter de feiten aan te lopen... lijkt mij geen goede zaak in ieder geval voor een autobedrijf.

Hetzer

Forumguru
Ben net even bij mijn dealer geweest om ff gelukkig nieuwjaar te wensen enzo.
Meteen even gevraagd hoe het zit met die "nieuwe roomster".
Volgens hem is daar geen sprake van, en hangt die sticker gewoon al jaren op de ruit...

Tuurlijk is daar geen sprake van, anders had jij het hier allang op het forum gelezen!!!!!!!!!!!!!!:winkie:

Ik reed vandaag langs een Skoda-dealer (in Geldrop), en zag posters op de ruiten hangen van de nieuwe Superb, de nieuwe Fabia Combi én de nieuwe Roomster.

Nieuwe Roomster?!?!? Ik heb even gezocht, maar ik kan er nergens iets over terugvinden? Weet iemand hier meer van? Ik kan me toch niet voorstellen dat een dealer al 2 jaar die poster op de ruit heeft hangen. Toch?

Nieuwe roomster gaat never gebeuren..... een Jeti dan maar......

EdK

Forumguru
Nieuwe roomster gaat never gebeuren..... een Jeti dan maar......
?????????

Ohhh, omdat hij hier in nederland misschien iets minder loopt dan in andere landen ??
Misschien had men de Practic ook moeten voeren, Zie hem als monteur graag als bedrijfswagen komen !

Bovenaan Onderaan