ISO fix

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,

weet iemand of er in de fabia combi creation (1.4 16V) uit 2003 stanaard een iso fix systeem (voor maxicosi etc) zit en waar ik dit aan kan herkennen?

alvast bedankt!

Daniel

Lid
ja zit er,zitten bij de achterbank van die bevestgings steunen,tussen de rugleuning en de zitting.

heb vanavond eens even goed gegeken, er zitten tussen de zitting en de rugleuning een soort o-vormige beugels aan bijde passagierszijden.
Had er meer van verwacht maar ik neem aan dat deze de isofix voorstellen?

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: fabiafreak</font><hr />

heb vanavond eens even goed gegeken, er zitten tussen de zitting en de rugleuning een soort o-vormige beugels aan bijde passagierszijden.
Had er meer van verwacht maar ik neem aan dat deze de isofix voorstellen?

[/ QUOTE ]

Yep
xyxthumbs.gif

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />
jawel gewoon aanwezig. hatchback en combi zelfde model alleen klein kontje!

[/ QUOTE ]

Inderdeed!
Sjakie zit goed vast. Ik wist niet dat dat standaard in de Fabia zat.

En dan te bedenken dat ik een Multivla overwoog van 2002 omdat er standaard ISO fix inzit. Pfew!

Ben zo blij met mijn koppelautootje!
rockon.gif

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Potje</font><hr />

En dan te bedenken dat ik een Multivla overwoog van 2002 omdat er standaard ISO fix inzit. Pfew!

[/ QUOTE ]

HOE kan je er uberhaupt over DENKEN om een multivlaai aan te schaffen? als ik moet kiezen tussen een Multivlaai met standaard ISO of een auto zonder (of als optie) dan ging ik echt voor de auto zonder of optie... Meerendeel van de kinderstoeltjes is nog zonder isofix... en die komen ook goed uit de test...

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

HOE kan je er uberhaupt over DENKEN om een multivlaai aan te schaffen? &lt;knip&gt; Meerendeel van de kinderstoeltjes is nog zonder isofix... en die komen ook goed uit de test...

[/ QUOTE ]

Omdat de Multivla camp is.....
die is ZO fout dat ie weer goed is. Bovendien is de 1.9 JTD van Fiat/Alfa zelfs nog beter dan de TDi's van VAG.
Maar alles was flinterdun en het voelde niet 'fijn' aan dus hebben we een mooie V40 gezocht. Maar die gaan als warme broodjes over de toonbank.

Maar ik wist nog een mooie Fabia te staan en zijn we daar uiteindelijk voor gegaan; zuiniger, lichter, meer pakezelgehalte en daardoor uiteindelijk goedkoper.

En ik wil even niet teveel centjes uitgeven aan een auto (voor de verandering)

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

Jammer trouwens dat het zelfde stoeltje met isofix al gauw 100,- durder kost.

[/ QUOTE ]

crazy.gif

Sorry, ik ben communicatieadviseur dus ik moet even:
Iets is duurder
En iets kost meer

Uhm..... ik had de ISO fix al via marktplaats aangeschaft (voor mijn O2) en dan is ie EUR 100 goedkoper.

Jpoers

Lid
een multivla is een auto die je puur koopt met je verstand en niet omdat het enige emotie teweeg brengt. Alsof de ontwerpers een kleinere auto bedacht hadden en er later achter kwamen dat die toch hoog moest wezen.

Mensen klagen wel eens over horizonvervuiling door windmolens, nou de multivla is ook een horizonvervuiler.

En je hoeft geen expert te zijn om te achterhalen dat kost duur erg fout nederlands is hoor
471.gif

Daniel

Lid
@ Potje &amp; Jpoers,jammer dat jullie niet gewoon serieus op mijn bericht ingaan. @ Potje ,als je dat bij iedereen wilt gaan doen ''corrigeren'' op het forum,dan ben je nog wel even bezig.
945.gif

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

@ Potje &amp; Jpoers,jammer dat jullie niet gewoon serieus op mijn bericht ingaan. @ Potje ,als je dat bij iedereen wilt gaan doen ''corrigeren'' op het forum,dan ben je nog wel even bezig.
945.gif

[/ QUOTE ]

Ik ging wel aardig serieus in op het ISO fix onderwerp.... volgens mij....

Over corrigeren: ik biedt mn excuses nb aan....
Het is een beroepsdeformatie.... ik kan er niets aan doen.... een impuls!

aangenaam.gif

Let's make up and don't fight.

Hetzer

Forumguru
ot.gif
over de multipla gesproken, hij is tweede hands echt voor een prikkie te koop inderdaad ook met die heerlijke JTD motor, en is daardoor voor gezinnen met veel knderen echt wel ideaal ,en sinds de laatste facelift ziet hij er ook wat beter uit!!

Bijlagen

• 40068-Multipla%201.gif
    40068-Multipla%201.gif
    40,6 KB · Weergaven: 14
tuurlijk is ie voor een prikkie te koop; wie wil zo'n ding nou hebben? afgezien van de dieselmotor, want eerlijk is eerlijk die rijdt als een zonnetje
smile.gif

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: fabiafreak</font><hr />
afgezien van de dieselmotor, want eerlijk is eerlijk die rijdt als een zonnetje
smile.gif

[/ QUOTE ]
De hele auto schijnt prima te rijden.

En we kunnen hier wel op deze Fiat afgeven: de Roomster is geen haar mooier (en heeft ook nog een "lelijkere" diesel).

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />
De hele auto schijnt prima te rijden.

En we kunnen hier wel op deze Fiat afgeven: de Roomster is geen haar mooier (en heeft ook nog een "lelijkere" diesel).

[/ QUOTE ]

Ja, inderdaad..... op het uiterlijk na is het een geweldige auto. Zelfs met een geweldig onderstel en dito rijgedrag.

Wij zouden dan trouwens de lelijke versie nemen, maar juist omdat ie zo lelijk is. Ik vond de F4 Phantom ook een lelijk vliegtuig maar daardoor juist weer mooi!

Ff ontopic: ik ben blij met de ISO fix..... Sjakie zit mooi stevig in de Fabia en zo zie ik het graag. Ik berg dingen die me dierbaar zijn, graag goed op. Heb ook net nieuwe thermoonderbroeken aangeschaft.....

Ik heb gewoon een ISOfix stoel gekocht op marktplaats. Goed, er staat groot RENAULT op. Maar dat zal me aan mijn bips corroderen. Als Sjakie maar veilig zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan