Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
kan iemand mij vertellen welke iso stekker ik nodig heb in een octavia uit 2002.
Als ik rond kijk staat er vaak wel skoda bij maar als ik dan bij de gebruiksaanwijzing kijk staat skoda er niet meer bij vandaar mijn vraag.
er zit nu een grundig in.
Ik ga er zelf een pioneer dvd/klapscherm voor terug plaatsen aangezien deze uit mijn vorige auto komt en de stekkerblokje is vanaf geknipt wil ik een iso stekker kopen zodat ik het pioneer radio stekker kan solderen aan de iso stekker.
Zodat ik in de skoda alles heel kan laten en geen stekkers hoef te knippen om toch werkent te krijgen.
ik weet al oplossing ik gebruik de stekkers van de radio die er nu in zit en knip die eraf zodat die op me pioneer ken solderen.
Zat ff moeilijk te denken terwijl zo kon oplossen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.