Ja ook ik zal mij dan maar eens voorstellen

Daan75

Lid
Hallo allemaal,

Mijn naam is Daan ben 34 jaar en heb sinds een maand mijn 2e Skoda. Op dit forum ben ik echter al langer te vinden. Hiervoor heb ik een paar maanden gereden in een Felicia 1.9 LXD station die ik erbij had gekocht voor woon werk verkeer. Ik had nog een Passat 35i uit 1989 maar die is inmiddels ook verkocht. Zoals jullie wel hebben kunnen zien rijdt ik in een O2 wagon van 2006. Een 2.0 TDI ambiente kleur storm blue metallic. Uiteraard zit er 17 inch onder zoals je kan zien de pegasus. Verder de sunnyboys op de ramen en verder alle opties die de ambiente heeft. Het is inmiddels mijn 7e auto uit het VAG Concern, sinds ik 2 Audi's heb gereden komt er bij ons niets anders meer voor de deur als uit het VAG Concern. Mijn vrouw vindt een Fabia wel wat dus die zal er in de toekomst ook wel komen. Naast dit forum ben ik nog lid van het Audi forum, het Passat 35i forum en het VW forum. Nou genoeg gelult ik blijf lekker schrijven en genieten van de berichten. Wie weet tot op een meeting. :680:

Daan75

Lid
Dank u gaat ook helemaal goed komen ben nog een paar dingen van plan met de auto dus dat komt wel goed

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum , je zult je hier heel gauw thuis voelen .
Je kent blijkbaar al de goede kwaliteit van skoda. Mooie auto de O2.

Daan75

Lid
welkom, en vertel eens...:icon_smile_question
Chromen pijpjes bij de uitlaatpijpen, klein lederpakket met stuurwielbediening, ingebouwd navigatiesysteem en wie weet ooit nog eens een chip. Lederen bekleding lijkt me ook wel wat. In tegenstelling tot veel leden met een O2 is dit geen leaseauto maar mijn prive auto

MarcoO2

Forumguru
Chromen pijpjes bij de uitlaatpijpen, klein lederpakket met stuurwielbediening, ingebouwd navigatiesysteem en wie weet ooit nog eens een chip. Lederen bekleding lijkt me ook wel wat. In tegenstelling tot veel leden met een O2 is dit geen leaseauto maar mijn prive auto

Bij alles wat je noemt kan ik maar één ding zeggen: doen!!! :xyxthumbs:

He Daan,
Welkom op dit forum. Ik ben zelf ook nog niet zo erg lang lid, maar het is echt heel leuk hier!! Allemaal leuke Skodamensen!!!
Harry

Bovenaan Onderaan